ارسال پست اتوماتیک از وردپرس به فیسبوک

ارسال خودکار از وردپرس به فیسبوک

ارسال از وردپرس به شبکه های اجتماعی و به طور کل اشتراک گذاری محتوای وب سایت در شبکه های اجتماعی یکی از علاقه مندی های وب مستران و متخصصین سئو سایت است چرا که کاربران بسیاری همه روزه در شبکه های اجتماعی فعال هستند و می توانند به یکباره ترافیک زیادی را روانه وب سایت شما کنند و در رتبه بندی مطالب شما در صفحات جستجوی موتورهای جستجو موثر باشند. در این مقاله قصد داریم تا اتصال وب سایت وردپرس به شبکه اجتماعی محبوب و معتبر فیسبوک را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

آموزش پلاگین اتصال سایت به شبکه اجتماعی فیسبوک

با استفاده از این متد قادر خواهید بود تا اطلاعات منتشر شده روی پست تایپ های مختلف وب سایت تان را بر اساس دسته بندی و برچسب گذاری های خاص به شبکه اجتماعی فیسبوک ارسال کنید.

در ابتدا نیاز است افزونه ی AccessPress Facebook Auto Post را در مخزن وردپرس جستجو کرده و آن را نصب نمایید.

پس از نصب موفقیت آمیز افزونه، در منوی اصلی وردپرس شاهد گزینه ی جدیدی به نام AccessPress Facebook Auto Post خواهید بود. بر روی آن کلیک کنید تا به صفحه تنظیمات این افزونه وارد شوید.

در ابتدا نیاز دارید تا گزینه ی Auto Publish را روشن کنید. با روشن کردن این گزینه انتشار خودکار در فیسبوک بر روی وب سایت شما فعال می شود.

پس از آن می توانید شناسه ی اپلیکیشن فیسبوک(application ID) و کلیدهای رمز(Secret Keys) را در تنظیمات مشخص شده وارد کنید. این کلیدها توسط سایت توسعه دهندگان فیسبوک قابل کسب است.

پس از ورود به بخش توسعه دهندگان فیسبوک، بر روی دکمه ی Create New App کلیک کنید. یک پنجره ی popup برایتان باز می شود و از شما نامی نمایشی برای این اپلیکیشن، ایمیل و دسته بندی خواسته می شود.

در این فیلدها هر چیز دلخواهی که مایلید وارد کنید و جهت ادامه روی دکمه ی Create App ID کلیک کنید.

پس از انجام این کار فیسبوک برای شما یک اپلیکیشن می سازد و به آن یک شناسه اختصاص می یابد.

در صفحه ی بعدی، به داشبورد اپلیکیشن رفته و شناسه اپلیکیشن(ID) و کلیدهای رمز آن را بردارید و در صفحه تنظیمات افزونه وارد کنید.

 

سپس به داشبورد اپلیکیشن تان در فیسبوک برگشته و روی دکمه ی Choose Platform کلیک کنید.

با کلیک بر روی این گزینه یک پنجره پاپ آپ دیگری نیز باز می شود که از شما می خواهد یک وب سایت را به عنوان پلتفرم اپلیکیشن تان اتخاب کنید.

پس از انتخاب گزینه ی وب سایت، به صفحه ای هدایت می شوید که کد آماده ی قابل استفاده برای سایت در آن نمایش داده می شود. کافیست تا کمی به پایین اسکرول کرده و آدرس سایت تان را نیز وارد کنید.

پس از آن بر روی گزینه ی Next کلیک کرده و مراحل را تمام و ذخیره کنید.

 

آخرین کاری که برای اتصال سایت به فیسبوک باید انجام دهید این است که به صفحه ی App Review مراجعه کرده و کلید عمومی(Public Key) سایت تان را تولید کنید. گزینه Yes را نتخاب کنید.

با عمومی شدن اپلیکیشن تان، می توانید از آن برای اتصال سایت به وردپرس استفاده کنید.

به صفحه تنظیمات پلاگین برگشته و اطلاعات مربوطه را وارد کنید و حتما گزینه ی ذخیره تنظیمات یا همان Save را بزنید.

 

اپلیکیشن فیسبوکی که ساخته اید هم اکنون توسط سایت وردپرس شما قابل استفاده است.

به صفحه تنظیمات افزونه بازگشته و شناسه اپ(App ID) و کلیدهای رمز(Secret Keys) را وارد کرده و تنظیمات را ذخیره کنید.

به جهت بهره برداری نهایی از اپلیکیشن تان می بایست عملیات احراز دسترسی را به وسیله دکمه Authorize نیز صورت دهید. با کلیک بر روی این دکمه به سایت فیسبوک منتقل می شوید و از شما خواسته می شود این دسترسی را تایید کنید.

روی دکمه ادامه کلیک کنید و سپس می توانید تنظیم کنید که پست هایی که توسط افزونه به صفحه فیسبوک اضافه می شوند توسط چه کسانی قابل مشاهده باشند.

پس از تنظیم دسترسی ها، به صفحه تنظیمات افزونه در وب سایت خودتان منتقل می شوید.

 

آخرین مرحله از این تنظیمات پیاپی، تنظیم شناسه فیسبوک(Facebook ID) تان در تنظیمات افزونه است. با استفاده از ابزارهای آنلاینی چون این سایت، می توانید شناسه فیسبوک خود را به دست بیاورید.

 

سایر تنظیمات افزونه به اندازه کافی شفاف هستند و با توضیح این موارد بیش از این به سردرگمی شما نمی افزاییم.

تنظیمات را ذخیره کنید و از این که پست های وب سایت تان به صورت خودکار در شبکه های اجتماعی تان مثل فیسبوک منتشر می شوند و کلیک می گیرند لذت ببرید.

از افزونه های ارسال خودکار به تلگرام، اینستاگرام و توییتر نیز دیدن بفرمایید.

 

Total
0
Shares
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست قبلی
نوروز 1398

تخفیف 50% فروش ویژه نوروز 1398 + قرعه کشی(پایان یافت)

پست بعدی

آموزش ساخت حساب ربات تلگرام

پست های مرتبط