ارسال خودکار مطالب از وردپرس به اینستاگرام

اگر شما هم مانند من با کپی کردن متعدد مطالب در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام میانه خوبی ندارید، خواندن این نوشته را به شما پیشنهاد می کنم. حتما دیده اید که صفحات اینستاگرام چقدر کارآمد هستد و خیلی ها و شاید شما از اینستاگرام و صفحه ای که در آن ساخته شده است کسب درآمد می کنید؛ برای این که مخاطبین را همیشه نزدیک و گوش به زنگ نگه دارید باید صفحه اینستاگرام را با محتوای به موقع و جذاب به روز کنید اما آیا شما هم با من هم عقیده هستید که نوشتن یک متن یا کلا ساختن یک پست با محتوای خوب از جمله هشتگ گذاری و… کار وقت گیر و شاید گاهی اوقات خسته کننده هم باشد؟!

اغلب صفحات موفق در اینستاگرام مربوط به کسب و کارهایی هستند که محصولی برای فروش دارند یا قصد جذب مخاطب جهت ارائه محتوای تبلیغاتی دارند. جالب است بدانید با یک جستجو می توانید اشخاصی را پیدا کنید که از طریق یک صفحه اجتماعی اینستاگرام به کجاها که نرسیده اند و کارشان هم این بوده که پست های جذاب می گذاشتند یا هنری داشتند که آن را به معرض نمایش می گذاشتند، یا مثل خیلی از صفحات به رستوران ها سر می زدند و غذاهایشان را تست می کردند و در نهایت آنقدر رشد می کردند که این صفحه برای آن ها محل درآمد زایی به حساب می آمد و برایش سایت هم طراحی می کردند و خلاصه دم و دستگاهی می سازند.

از طرف دیگر می توانید کلیه سایت ها و شرکت های مطرح و درحال پیشرفت را نیز در اینستاگرام پیدا کنید، این یعنی توجه و جمعیت کاربران در این شبکه اجتماعی بیشتر است و سایت ها برای دریافت سئو و رنکینگ بیشتر در صفحه های اینستاگرام نیز به فعالیت پرداخته و محصولات و خدمات شان را معرفی می کنند(مثل دیجی کالا) و با این کار، کاربران هم احساس راحتی بیشتری می کنند چرا که وسط گشت و گذارها و خوشگذرانی هایشان با حس خوب با تبلیغ برخورد کرده و آن را دنبال کرده یا حتی به اشتراک می گذارند. پس از این بررسی ها این سوال در ذهن شما نیز به وجود می آید که آیا من هم می توانم در اینستاگرام به اندازه سایر صفحات/شرکت ها/ سایت ها موفق باشم؟ پاسخ بله است!

علت کم کاری سایت های ایرانی در اینستاگرام چیست؟

سایت های زیادی را می توانید بیابید که علیرغم فعالیت بسیار، در اینستاگرام آن طور که شاید و باید فعالیت ندارند و طبق یک نظرسنجی، آن ها علت عدم فعالیت را مشکلات تامین محتوا و هماهنگی بین محتوای سایت و صفحه شان عنوان کرده اند و می گویند تامین محتوا برای صفحه اینستاگرام کار سختیست چرا که ما و اعضای مان اکثرا به وسیله کامپیوترهایمان روی سایت کار می کنیم، تایپ می کنیم و کارهای دیگری مثل فتوشاپ، فیلم سازی و… را از طریق رایانه انجام می دهیم و اگر بخواهیم محتوایی که برای سایت آماده کرده ایم را به اینستاگرام بفرستیم، باید  از روش های مختلف مثل استفاده از تلگرام، فایل عکس و متن را به یک تبلت یا موبایل انتقال دهیم سپس با مقداری کار وقت گیر، در اینستاگرام پست کنیم! و این کار حداقل بیست دقیقه الی یک ساعت زمان می برد تا آن چیزی بشود که باید باشد.

ارسال خودکار مطالب سایت به اینستاگرام تنها چاره برای افزایش فروش و بازدید

روزانه با وب مستران و مدیران زیادی سر و کار دارم و از مشکلات این حوزه که البته برای خودم نیز به کثرت پیش آمده بسیار آگاهم. چه فریلنسرها و چه مسئولین رسمی و شرکتی از این که مجبور هستند مطالب را در شبکه های اجتماعی بازنشر دهند شکایت دارند، چرا که علیرغم بالا بردن راندمان کسب و کار، کارایی خود آن اشخاص را کاهش می دهند و احساس می کنند این کار اتلاف وقت است و همیشه دنبال شخصی می گردند که تامین محتوای شبکه های اجتماعی شان را بر عهده بگیرد و البته هزینه زیادی هم دریافت نکند که معمولا چنین افرادی یا یافت نمی شوند یا این که بعد از مدت محدودی دلسرد می شوند یا به هر علتی مانند سر وقت نبودن یا کم کیفیت بودن محتوایشان باعث قطع همکاری آن ها می شود. این جاست که آن اصلی که قبلا بارها تکرارش کرده ام بسیار کاربردی است. بنده به عنوان یک شخص فعال در این حوزه اعتقاد دارم که مدیریت دیگر به مانند گذشته نیست، مدیران امروزی اگر می خواهند در این حرکت پرسرعت، همچنان مسلط بمانند و همه چیز تحت کنترل شان باشد نیاز به ابزار(Tools) دارند. مدیریت امروزی در هر حوزه ای که باشد(علی الخصوص مدیریت سایت) دیگر بدون ابزار قابل انجام نیست.

ارسال خودکار مطلب به اینستاگرام، در صورتی که از سیستم محتوای وردپرس استفاده می کنید به راحتی توسط افزونه اینستاگرام خودکار، قابل انجام است. این افزونه وردپرس، بهترین ابزاری است که می توانید در این حوزه رویش حساب کنید چرا با استفاده از این افزونه قادر هستید با یک کلیک، دو نشان بزنید. مثل همیشه دکمه انتشار محتوا را کلیک کنید و این بار به جای کپی کردن مطلب در اینستاگرام، یک لیوان چای برای خود بیاورید و از این که همه چیز در یک چشم بهم زدن انجام شده و در حال پیشرفت هستید لذت ببرید.

لوگو افزونه اینستاگرام خودکار

چرا اینستاگرام خودکار؟

شاید از خودتان بپرسید چرا این افزونه بهترین ابزار برای انتشار مطالب/ محصولات/ نمونه کارها/دانلودها و… بر روی اینستاگرام است؟ بگذارید خیال تان را راحت کنم. اینستاگرام خودکار را دست کم نگیرید، این افزونه دارای تنظیمات پیشرفته ای قبل از ارسال است. می توانید همه پست های تان را به صورت اتوماتیک امضاء کنید، به صورت اتوماتیک هشتگ بزنید(با استفاده از برچسب های نوشته) و همچنین به صورت کاملا خودکار صاحب یک لینک آماری و هوشمندش کنید و سپس با انتخاب تصویر شاخص یا تصویر دلخواهتان، به اینستاگرام ارسال کنید! فکر می کنید تمامی این کارها چقدر زمان می برد؟ زمانی نمی برد چون نیازی نیست حتی یک کلیک اضافه برای انجام این کارها بکنید.

دلیل دیگر استفاده از افزونه وردپرس اینستاگرام خودکار، پشتیبانی آن از نوشته های زمانبندی شده هم هست، چرا که شما می توانید به طور مثال هر شب ساعت 10 یک پست ناب در اینستاگرام داشته باشید بدون این که خودتان آن موقع به این موضوع فکر کنید یا به کسی بسپارید یا بیرون رفتن تان را کنسل کنید! همه این کارها را به دستیار هوشمند خود یعنی افزونه اینستاگرام خودکار می سپارید و می بینید که بدون سهل انگاری همه کارها درست سر موقع انجام شده و تا برگردید کلی لایک و کامنت تعریف و تمجید هم نصیب تان شده است!

 

دموی آنلاین محیط کاربری افزونه اینستاگرام خودکار

فیلم تست عملکرد و امکانات افزونه(HD)

فیلم تست عملکرد و امکانات افزونه(آپارات)

با کلیک بر روی این لینک، درباره اینستاگرام خودکار بیشتر بدانید.

 

Total
0
Shares
2 دیدگاه
  1. سلام وقت بخیر
    این افزونه فقط بر روی یک دامنه کار میکنه یا میشه بر روی چند دامنه نصب کرد؟

    1. سلام و عرض ادب و احترام،
      از این که افزونه اینستاگرام خودکار توجه شما را جلب کرده است خرسندیم،
      هر لایسنسی که از شرق وب دریافت می کنید تا 5 دامنه قابل استفاده است.
      با سپاس و احترام فراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست قبلی
telegram x

Telegram X به صورت رسمی در گوگل پلی منتشر شد

پست بعدی

اینستاگرام خودکار به روزرسانی شد

پست های مرتبط