کوتاه کننده bit.ly فیلتر(و البته رفع فیلتر) شد؛ از جایگزین ایرانی bily.ir استفاده کنید!

bit.ly bily.ir

اخیرا مشاهده شد که کوتاه کننده معروف bit.ly در شبکه ی داخل کشور فیلتر شده است و با توجه به عدم ادامه فعالیت کوتاه کننده های دیگر لینک مانند goo.gl از این پس محبوب ترین سرویس کوتاه کننده لینک یعنی bit.ly نیز از دسترس کاربران ایرانی خارج شده است.

به روزرسانی: این کوتاه کننده پس از مدت کوتاهی رفع فیلتر شد.

کوتاه کننده لینک چیست؟

کوتاه کننده لینک قادر است تا لینک های بلند و به اصطلاح بی ریخت شما را به لینک های خوانا، کوتاه، قابل حفظ و زیبا تبدیل کند. به این ترتیب می توانید لینک های بلند و به خصوص لینک های فارسی را به لینک های قابل اعتماد و زیبا تبدیل کنید.

با فیلتر شدن و عدم ادامه فعالیت سرویس های کوتاه کننده لینک معروف، حتما نیاز است تا به کوتاه کننده های دیگری مراجعه کنید. کوتاه کننده های لینک مثل goo.gl یا yon.ir و… لینک هایتان را کوتاه می کنند اما آمار کلیک و ریز جزئیات آن برای کلیه کاربران قابل مشاهده است و به اصطلاح این آمار خصوصی نیستند اما با استفاده از کوتاه کننده های لینک دارای پنل اختصاصی و API کوتاه کننده لینک و آمارهای خصوصی مثل bily.ir به شما قابلیت اطمینان بیشتری خواهد داد.

این کوتاه کننده لینک با سرویس های معروفی چون افزونه کانال خودکار تلگرام، افزونه اینستاگرام خودکار، افزونه توییتر خودکار و سایر محصولاتی که در آن ها از کوتاه کننده لینک استفاده شده است یکپارچه است و قادرید کلیه لینک های سایت تان را به صورت اتوماتیک کوتاه کرده و آمار بازدید آن ها را در پنل کاربری تان به راحتی مشاهده کنید.

اطلاعات تکمیلی را در رابطه با کوتاه کننده لینک بیلی را در این صفحه بیابید.

ورود به کوتاه کننده لینک Bily.ir

Total
0
Shares
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست قبلی
افزایش سرعت سایت

افزایش سرعت سایت؛ چرا و چگونه

پست بعدی

افزونه اینستاگرام خودکار به روزرسانی فوری شد؛ نسخه 1.3.1 را دریافت کنید