افزونه اینستاگرام خودکار به روزرسانی فوری شد؛ نسخه 1.3.1 را دریافت کنید

اخیرا اینستاگرام الگوریتم هوش مصنوعی اش را در حوزه مقابله با فعالیت های رباتیک به روزرسانی کرده بود و تقریبا تمامی ابزارهای موجود من جمله افزونه اینستاگرام خودکار وردپرس شرق وب و حتی افزونه های مشابهی چون instagram auto poster نیز دچار اختلال شدند که با تلاش گروه فنی شرق وب، به روزرسانی اصلاحی یا اصطلاحا یک پچ جدید برای افزونه اینستاگرام خودکار وردپرس شرق وب در دسترس قرار گرفته است و در صورتی که اکانت اینستاگرام و یا IP مورد استفاده تان دارای مشکل جدی نباشد، مشکلی از لحاظ خطای ورود به حساب کاربری نخواهید داشت و این خطا از افزونه اینستاگرام خودکار وردپرس به رغم تلاش های شرق وب، رخت بر بسته است.

جهت دریافت به روزرسانی 1.3.1 افزونه اینستاگرام خودکار به پنل کاربری و سپس منوی سرویس ها مراجعه نمایید.

جزئیات نسخه جدید:

  • رفع خطای ورود به حساب کاربری اینستاگرام
  • پردازش محلی ثابت

 

نحوه انجام به روزرسانی:

ابتدا نسخه قبلی را حذف و سپس نسخه جدید را از طریق نصب کننده ی افزونه در وردپرس نصب بفرمایید، تنظیمات شما محفوظ خواهند ماند.

 

در اوایل آذر ماه نیز طبق جدول زمانبندی انتشار به روزرسانی، به روزرسانی جدیدی برای افزونه در دسترس خواهد بود که دست شما را در فعالیت های اینستاگرامی تان بسیار باز تر خواهد کرد و امکانات فوق العاده ای از جمله یکپارچه سازی با سرویس مدیریت لینک اینستاگرام(IGLINK) در نظر گرفته شده است. هرگونه به روزرسانی رسمی افزونه از طریق وب سایت و کانال تلگرام شرق وب به سمع و نظر شما خواهد رسید.

Total
0
Shares
  1. سلام عرض ادب
    دیروز اقدام به خرید افزونه نمودم با نصب نرم افزار سایت با ارور 500 در زمان انتشار یا بروزرسانی مواجه شد
    پس از ارتباط با پشتیبانی آموزش رفع ارور داده شد و بنده پس از چک کردن تمامی موارد با پشتیبانی هات ترتباط برقرار کردم و پس از بررسی اعلام کردند php مشکلی ندارد و پس از پاک نمودن اینستاگرام خودکار مشکل رفع گردید.
    متاسفانه 24 ساعت از درخواست پشتیبانی من از تیم شرق می گذرد و پاسخی داده نشده لطفا بفرمایید مشکل بنده چگونه باید پیگیری شود
    با توجه به عدم پاسخگویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست قبلی
bit.ly bily.ir

کوتاه کننده bit.ly فیلتر(و البته رفع فیلتر) شد؛ از جایگزین ایرانی bily.ir استفاده کنید!

پست بعدی
گوتنبرگ وردپرس wp gutenberg

ویرایشگر گوتنبرگ وردپرس

پست های مرتبط