دانلود و معرفی بهترین برنامه‌های چت برای ساعت هوشمند اندروید

دانلود تلگرام ساعت هوشمند

اندروید توسط گوگل آن‌قدر توسعه داده‌شده است که امروزه می‌توانید آن را همه‌جا پیدا کنید، ضمناً دیگر حتی لازم نیست گوشی‌تان را برای چت کردن حتی از جیبتان دربیاورید. کافیست توسط ساعتتان شروع به تعامل در برنامه‌های پیام‌رسان کنید.

اپلیکیشن Hangouts را می‌توان اپلیکیشن نصب‌شده به‌صورت پیش‌فرض روی همه دستگاه‌های اندرویدی اما کلی اپلیکیشن مختلف درزمینهٔ گجت های پوشیدنی برای چت وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید.

 

Skype برای اندروید پوشیدنی

اپلیکیشن اندروید پوشیدنی Skype از قابلیت پیام‌رسانی روی اندروید پوشیدنی(Android Wear) پشتیبانی می‌کند. برای استفاده از این اپلیکیشن نیاز دارید تا روی گوشی‌تان اسکایپ نصب‌کرده و در آن لاگین کنید و البته در پس‌زمینه اجرا باشد سپس به‌راحتی می‌توانید به همه پیام‌هایتان از طریق ساعت پاسخ بدهید. پاسخ‌دهی در اسکایپ از طریق ویس، پاسخ آماده و یا کشیدن شکلک صورت می‌پذیرد.

دانلود اپلیکیشن Skype برای ساعت هوشمند(رایگان)

 

WhatsApp Messenger برای اندروید پوشیدنی

واتس اپ نیز یکی از محبوب‌ترین سرویس پیام‌رسآن‌های موجود در دنیاست، هر طور که جستجو کنید می‌فهمید که بیش از 1میلیارد نصب از طریق گوگل پلی گرفته است. واتس اپ یکی از سریع‌ترین کمپانی‌هایی بود که بلافاصله پس از معرفی پلتفرم اندروید پوشیدنی توسط گوگل، آن را ارائه کرد. پیام‌ها توسط واتس اپ در ساعت هوشمند شما به‌صورت کامل نمایش داده می‌شوند و می‌توانید به‌وسیله صدا، به آن‌ها پاسخ بدهید و هیچ برنامه خاصی برای انتخاب مخاطبین یا چت‌های دیگر وجود ندارد، بنابراین همه پیام‌های شما به‌وسیله صدا پاسخ گفته خواهند شد

دانلود اپلیکیشن WhatsApp Messenger برای اندروید پوشیدنی(رایگان)

 

Facebook Messenger برای اندروید پوشیدنی

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های موجود برای گجت های پوشیدنی Messenger فیس‌بوک است. Facebook Messenger روی ساعت هوشمند شما اعلان‌ها را به‌صورت کامل نمایش می‌دهند، همچنین از پاسخگویی به‌وسیله صدا و یا کشیدن شکلک نیز پشتیبانی می‌کنند. یک دکمه هم برای فرستادن علامت لایک در این اپلیکیشن تعبیه‌شده است.

دانلود اپلیکیشن Facebook Messenger برای اندروید پوشیدنی(رایگان)

 

Telegram برای اندروید پوشیدنی

تلگرام را نیز همه شما با آن آشنا هستید یک اپلیکیشن رایگان، متن‌باز و رمزنگاری‌شده. همچنین تلگرام جزء اولین برنامه‌هایی بود که برای اندروید پوشیدنی ارائه شد. می‌توانید متون کامل اعلان‌ها را روی ساعت هوشمند خود دریافت کنید و همچنین به‌وسیله صدا یا کشیدن یک ایموجی به آن‌ها پاسخ بدهید. در آخرین نسخه نیز یک اپلیکیشن کاملاً مستقل و بدون وابستگی به گوشی نیز ارائه‌شده است.

دانلود تلگرام برای اندروید پوشیدنی(رایگان)

 

Total
0
Shares
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست قبلی
رفع خطا در وردپرس

آموزش غیرفعال کردن همه افزونه‌های وردپرس بدون wp-admin

پست بعدی
عیب یابی وردپرس

رفع خطای allowed memory size exhausted در وردپرس

پست های مرتبط