تلگرام هم‌اکنون ماهانه 200میلیون کاربر فعال دارد

به گفته وبلاگ رسمی این شرکت، در 30 روز گذشته تلگرام توسط 200میلیون نفر مورداستفاده قرارگرفته است که هر استانداردی را رد می‌کند! اگر تلگرام یک کشور بود، به‌عنوان ششمین کشور پرجمعیت در جهان شناخته می‌شد.

این مطلب مستند به پست وبلاگ رسمی تلگرام است.

تلگرام در سایت خود نوشته است:

ما رسیدن به این مرحله را مدیون شما کاربران هستیم. درحالی‌که هیچ جا تبلیغی از تلگرام نکرده‌ایم، می‌بینید که 200میلیون کاربر تنها توسط خود شما کاربران به این مجموعه اضافه‌شده‌اند.

دقیقا به همین دلیل است که شما کاربران عزیز، برای ما همیشه در اولویت قرار داشته‌اید. برخلاف سایر برنامه‌های مشابه، تلگرام هیچ نوع شریک تجاری یا محلی برای تبلیغات ندارد. ما هیچ‌گونه قراردادی با بازاریابان، داده کاوان و یا هر آژانس دولتی‌ای نداریم و از آگوست 2013 حتی یک بایت از اطلاعات کاربرانمان را به احدی واگذار نکرده‌ایم.

عملکرد ما به این دلیل این‌گونه است که ما تلگرام را به‌عنوان یک اپلیکیشن و یا یک سازمان به حساب نمی‌آوریم! تلگرام یک ایده است، ایده‌ی این‌که هر شخص روی این سیاره بایستی از آزادی برخوردار باشد.

علاوه بر این، ما در تلگرام به مردم باور داریم. باور داریم انسان‌ها ذاتاً باهوش و خیرخواه هستند و نیاز است تا به آن‌ها اعتماد شود. با دادن آزادی به آن‌ها اعتماد شود تا افکارشان را به اشتراک بگذارند، آزاد باشند تا ارتباطات خصوصی داشته باشند، آزاد باشند تا ابزارهایی برای خودشان بسازند. این فلسفه کاری است که ما انجام می‌دهیم.

تمامی چیزهایی که گفته شد را می‌توان دلیل اول بودن تلگرام در بین پیام‌رسان‌ها دانست که در سال 2013 به ده‌ها میلیون کاربر ارتباطات رمزنگاری‌شده می‌داد. همچنین دلیل این‌که تلگرام همچنان هسته اصلی پیام‌رسان‌های جدید است که سورس کلاینت‌هایش را به‌صورت آزاد منتشر کرده است و همچنین پیام‌رسانی که یک API بازِ صددرصدی برای توسعه دهنگان ربات و برنامه‌های شخص ثالث ایجاد کرده است.

در سال‌های اخیر، اعتماد بی‌قیدوشرط ما به مردم به ما جرات انجام کارهایی را داد که سایر اپلیکیشن ها در ارائه آن‌ها مردد بودند. چیزهایی مثل چت‌های گروهی بزرگ، کانال‌های نامحدود برای پخش کردن پیام و یک بستر ایجاد استیکر توسط کاربران. با توجه به همه این‌ها کاربران نیز بهترین استفاده را از ابزارهای ایجادشده بردند.

بیشترین چیزی که به ما انگیزه می‌دهد رشد سریع تلگرام است. درحالی‌که ما اعتماد بی‌قیدوشرطی به کاربرانمان داریم، 200میلیون نفر نیز به ما باور دارند.

از شما کاربران تلگرام متشکریم – هوایتان را همیشه خواهیم داشت.

Total
0
Shares
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست قبلی

سال نو مبارک!

پست بعدی

DirectAdmin(دایرکت ادمین) را ایمن‌تر و سریع‌تر کنید

پست های مرتبط