فرم های تماس وردپرس را به تلگرام وصل کنید!

افزونه ارسال فرم تماس به تلگرام (محصولی از شرق وب)

افزونه وردپرس اتصال فرم تماس به تلگرام به شما این امکان را می دهد تا در کسری از ثانیه از تماس کاربران سایت تان با خبر شوید. کافیست افزونه را بر روی سایت تان نصب و پیکربندی نمایید تا از این پس، هر فرمی که بر روی وبسایت شما پر شد را سریعا در تلگرام تان ببینید، دسته بندی و جستجو کنید!

با توجه به این که زمان به ارزشمندترین چیز در دنیای واقع تبدیل شده است و تمامی وبمستران عزیز از جمله شما در پیام رسان محبوب تلگرام عضویت داشته و تقریبا برای دنبال کردن اخبار، هماهنگی با تیم کاری، نویسندگان و یا حتی دوستان خود در وضعیت آنلاین قرار دارید، بر آن شدیم تا به علاقه و وقت شما احترام بیشتری بگذاریم و با افزونه ای جدید از سوی شرق وب، به شما کمک کنیم تا هرچه بیشتر تمرکز خود را عینا بر روی کار و تفریح تان قرار دهید و در زمان خود صرفه جویی کنید.

 

افزونه “ارسال فرم های تماس به تلگرام” همانطور که از نامش پیداست، تحولی در ثبت فرم های تماس ایجاد کرده است و از این پس به لطف این افزونه، قادر خواهید بود تا به صورت آنی و بدون نیاز به چک کردن ایمیل تان، با سادگی و صراحت بسیار به اطلاعات ثبت شده توسط کاربران تان دست بیابید. بدین وسیله قادر خواهید بود تا در کسری از ثانیه، در حالی که با دوستان یا همکاران تان گفتگو می کنید، از انتقادات و پیشنهادات، درخواست های کاربران و یا حتی اطلاعات خاصی که قرار بوده از طریق این فرم ها دریافت کنید اطلاع پیدا نمایید.

ارسال فرم تماس به تلگرام به صورت لحظه ای
ارسال فرم تماس به تلگرام به صورت لحظه ای

افزونه ارسال فرم تماس به تلگرام چگونه کار می کند؟

همانطور که حضورتان عرض کردیم کار این افزونه وردپرس، ارسال فرم های تماس ثبت شده توسط کاربران سایت مستقیما به مدیریت سایت از طریق تلگرام است. برای استفاده از این افزونه کافیست تا آن را دریافت و بر روی وب سایت تان نصب نمایید. از این پس هر وقت هر فرمی که در وب سایت تان قرار داده اید توسط یکی از بازدیدکنندگان تان پر شود، علاوه بر نسخه ای که برایتان ایمیل می شود یک نسخه نیز از طریق تلگرام برایتان ارسال می شود تا به صورت آنی از آن مطلع شوید. با پاسخگویی به موقع می توانید به یک وبمستر قوی و ارزشمند برای کاربران تان بدل شوید.

 

جستجو و دسته بندی اطلاعات فرم های تماس

از دیگر ویژگی های جذاب این افزونه فراهم آوردن امکان دسترسی یکجا و جستجوی کلیه اطلاعات ثبت شده برای یک فرم خاص از طریق تلگرام می باشد چرا که تمامی اطلاعات مربوط به فرم هایتان با شناسه و دسته بندی های مشخص در یک پنجره چت به وسیله هشتگ مشخص شده اند که تنها با یک کلیک می توانید تمامی اطلاعات تبت شده در فرم تماس، درخواست پروژه، استخدامی و… تان را مشاهده بفرمایید.

 

 پشتیبانی از Quform و Contact Form 7

افزونه ارسال فرم تماس به تلگرام در وردپرس از فرم سازهای محبوب این CMS نیز پشتیباین می کند و قادر خواهید بود تا فرم تماس 7(Contact Form 7) و کیوفرم(Quform) های ایجاد شده بر روی سایت وردپرس تان را به تلگرام ارسال نمایید.

 

دیگر نیازی نیست تا برای مطالعه تمامی فرم های تماس ثبت شده توسط کاربران به اینباکس ایمیل تان رفته و آن ها را جستجو کنید بلکه کافیست در نرم افزار تلگرام، در حالی که با دوستان تان در حال گفتگو هستید و چای می نوشید تنها با یک کلیک به تمامی اطلاعات جدید و آرشیو قدیمی ثبت شده فرم هایتان دسترسی پیدا کنید و بتوانید به موقع شرایط را مدیریت کنید.

 

ابزارهایی که در حوزه فناوری علی الخصوص ابزارهایی که برای پلتفرم های محبوبی چون وردپرس در اختیار وب مسترانی چون شما قرار می گیرد با سرعت دادن به تصمیم گیری هایتان، شما را به حرفه ای تر شدن نزدیک می کند. حرفه ای ها از ابزارهای خوب استفاده می کنند شما چطور؟

قیمت محصول: 10000تومان

دارای راهنمای نصب و استفاده

 

Total
0
Shares
5 دیدگاه
    1. سلام و عرض ادب،
      در نسخه فعلی از گراویتی فرم پشتیبانی نمی کنه اما در به روزرسانی بعدی، فرم سازهای بیشتری از جمله Gravity پشتیبانی خواهد شد.

      با سپاس و احترام فراوان

  1. میشه لطفا فیلمشو بزارید ما بتونیم ببینیم دلخواه ما هست یا نه؟ و اینکه این افزونه برای گروه یا کانال میتونه ارسال کنه؟ اگر نه چه افزونه ای معرفی میکنید برای این کار؟

    1. سلام و عرض ادب و احترام،
      از این که این افزونه نظر شما را جلب کرده است خرسندیم.
      به صورت پیشفرض این افزونه با سیستم یکپارچه مرکزی مدیریت مشتریان ما هماهنگ است و پیام های ارسالی را به صاحب سرویس ارسال می کند.
      *اما این امکان وجود دارد تا مقصد ارسال ها را ویرایش کرد تا در گروه یا کانال خاصی منتشر شود*
      همچنین در حال حاضر فیلم آموزشی نداریم اما می توانید برای دیدن کارکرد افزونه، فایل راهنمای نصب و استفاده را مشاهده بفرمایید.
      با سپاس و احترام فراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست قبلی
پکیج کامل سئو وردپرس Yoast SEO PACK

پکیج افزونه های سئو Yoast نسخه 5.9.1 با قیمت 10000 تومان

پست بعدی
تخفیف به مناسبت شب یلدا

یلدا مبارک: تخفیف 50درصدی به مناسبت شب یلدا

پست های مرتبط