طراحی سایت در Adobe Xd قبل از شروع با المنتور وردپرس

المنتور صفحه ساز محبوب وردپرس، کار را برای طراحی سایت راحت کرده و می توان با آن به راحتی و با drag&drop صفحات را چید و طراحی کرد اما تا به حال به این موضوع که سایت شما چقدر کاربر پسند است توجه کرده اید؟ این که مخاطب امروزی چقدر هدف و محتوای شما را درک می کند؟ اگر وب سایت فروشگاهی دارید آیا کاربر را در مسیر خرید سُر می دهید و یا با دور کردن دکمه های اقدام به خرید و یا اطلاعات مورد نیاز کاربر، او را از خرید منصرف می کنید؟ آیا واقعا پشت چینش بخش های مختلف سایت تان ایده ای دارید و یا صرفا به دلیل زیبایی صفحات خود را چیده اید؟

Adobe Xd ابزار طراحی تجربه کاربری

Adobe Xd ابزاری بر پایه وکتور جهت طراحی تجربه کاربری یا همان UX پیش از آغاز فرآیند توسعه نرم افزار است که توسط طراحان صورت می گیرد. این ابزار به خوبی می تواند در طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن های موبایل(چه اندروید و چه iOS) کاربردی باشد به طوری که دارای پیش نمایش زنده بوده و می توان حتی انیمیشن ها و تغییرات صفحه را نیز به طور کامل شبیه سازی کرد و صرفا یک canvas برای طراحی دوبعدی ساده نیست!

Adobe Xd و ابزارهای مشابه دنیای طراحی وب و اپلیکیشن را متحول کرده اند و به مانند سابق، UI وب سایت را با فتوشاپ نمی زنند، بلکه کل تجربه ی کاربری، از انیمیشن ها و تعاملات گرفته تا ظاهر ریسپانسیو همه با ادوبی ایکس دی طراحی می شوند و برنامه نویس دقیقا می داند چه کاری باید انجام دهد و اگر حساب شده عمل کرده باشید هیچ تیری خطا نمی رود و تجربه کاربر همان چیزی خواهد شد که می خواهید.

 

برای این که شما و کاربر هدف وب سایت تان به اهداف خود برسید، نیازمند برنامه ریزی و منطق در پشت پرده ی تک تک اتفاقات درون وب سایت تان هستید. پیشنهاد می کنیم قبل از این که طراحی وب سایت خود را با المنتور شروع کنید، ویدئوی زیر را ببینید(فاقد زیرنویس)!

Total
0
Shares
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست قبلی
مانگو دی بی

MongoDB | مانگو دی بی، مزایا و معایب

پست بعدی
elementor-vs-visual-composer

المنتور بهتر است یا ویژوال کامپوزر؟