نمایش ادیتور کد در نتایج جستجوی bing.com

حتما برای شما هم پیش آمده است که به دنبال قطعه کدی در اینترنت بگردید و سایت های مختلف را بررسی کنید. از آنجایی که خودم هم روزانه به دفعات همین کار را می کنم، می دانم که وقت زیادی هم از شما سر این قضیه به هدر می رود.

حال، وبسایت یا بهتر بگیم موتور جستجوی Bing سرویس جدیدی را عرضه کرده است که به برنامه نویسان کمک می کند به سرعت به کد مورد نظر خودشان برسند.

 

چگونه ؟

خیلی راحت، شما وارد سایت www.bing.com می شوید، سوال برنامه نویسی خود را تایپ می کنید و منتظر نتایج می شوید، Bing به شما نتایجی را نشان می دهد که در صدر آنها یک کد ادیتور است که دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید!

عجیب است ولی الگوریتم هوش مصنوعی که در پشت این قضیه فعالیت می کند به خوبی نیاز شما را تشخیص می دهد. البته من خودم با عبارت نسبتا ساده ای امتحان کردم.

من می خواستم ببینم این موتور جستجو چقدر هوشمند است و عبارت زیر را در کادر جستجو وارد کردم :

string concat php

و البته که نتیجه ی کاملا درستی گرفتم، تصویر زیر نتیجه ی جستجوی من را نشان می دهد:

نتایج جستجوی کد در بینگ
نتایج جستجوی کد در بینگ

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، کد مورد نظر دقیقا چیزی است که من انتظارش را داشتم، جالب تر برای من این است که از تکنیک هایی استفاده کرده که نیازمند هوش انسانی است. به عنوان مثال می توانست خیلی راحت دو متغیر را با هم جمع کرده و در متغیر سوم بریزد و سپس همان متغیر سوم را نشان دهد. در حالی متغیر دوم را به علاوه ی متغیر اول کرده و سپس همان متغیر اول را نمایش می دهد.

در واقع متغیر جدیدی هم تعریف نکرده است، پس برنامه ی خوبی نوشته است.

همچنین در قسمت پایین کدادیتور یک دکمه وجود دارد به اسم Run Code که با کلیک روی آن می توانید همان کد را اجرا کنید و نتیجه اش را در کادر زیرین که با پس زمینه ی آبی کمرنگ در تصویر می بینید مشاهده کنید.

همچنین این قابلیت وجود دارد که از قسمت بالای کدادیتور و از طریق combo box ی که الان مقدار php دارد زبان های مختلف دیگری را انتخاب کنید و همین الگوریتم جمع دو رشته را به آنها زبان ها هم ببینید.

هم اکنون این سرویس زبان های C، C++، Python، PHP و JAVA را پشتیبانی می کند. جالب است که طراحی این سرویس هم با تیم hacker rank بوده که شما وبسایت تولید کننده ی این سرویس را می توانید اینجا ببینید.

 

مرجع: سامیت

Total
0
Shares
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست قبلی
بهینه سازی کد

بهینه سازی کد چرا ضرورت دارد؟

پست بعدی
ساخت اپلیکیشن برای وردپرس

تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن موبایل

پست های مرتبط