تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن موبایل

ساخت اپلیکیشن برای وردپرس

همانطور که می دانید امروزه CMS وردپرس یکی از بهترین نرم افزارهای ساخت وبسایت است. امروزه روز دیگر کسی نیاز به دانش برنامه نویسی جهت راه اندازی وبسایتش را ندارد و عموم مردم می توانند با یادگیری چگونگی استفاده از وردپرس، وبسایت های خود را در سطوح مختلف بسازند.

حال تصورش را بکنید که همین اتفاق برای ساخت اپلیکیشن های موبایل افتاده است!

بسیار هیجان انگیز است، شما بدون اینکه ذره ای از برنامه نویسی Android و یا iOS داشته باشید می توانید اپلیکیشن موبایل خودتان را خودتان بسازید!

ابزار Reactor، ساخته ی شرکت AppPresser به شما کمک می کند که بتوانید اپلیکیشن وبسایت وردپرسی اتان را در عرض چند دقیقه بسازید. اگر می خواهید به صورت دقیق تر بدانید که چه اتفاقی می افتد، پاراگراف زیر را با دقت بخوانید :

نرم افزار وردپرس یک سری کد کمک (API) دارد که به وسیله آن می تواند کاراییش را در اختیار محیط بیرون هم بگذارد. نه تنها قابلیت های پایه ای که حتی پلاگین های آن هم می توانند به درخواست های خارج از محیط wordpress (مانند یک کلاینت موبایل) هم خدمات ارائه دهند.

اتفاق جالب و هیجان انگیزی است اگر بدانید که بدون نوشتن حتی یک خط کد، می توانید اپلیکیشنی کامل و فوق العاده بسازید و در نهایت محتوای وبسایت اتان را از طریق اپلیکیشن های موبایل در اختیار کاربرانتان قرار دهید.

مدیریت اپلیکیشن از راه دور

این امکان نیز وجود دارد که بتوانید اپلیکیشنتان را از راه دور مدیریت کتید، آنهم از طریق خود وبسایتتان. مثلا شما می توانید تصمیم بگیرید که وبسایت push notification را به سمت کاربر (اپلیکیشن موبایل) ارسال کند یا خیر.

اطلاعات بیشتر

برای یادگیری و اطلاعات بیشتر در این زمینه به لینک زیر مراجعه کنید :

http://reactor.apppresser.com/blog/wordpress-api-ionic-app/?utm_source=mobilewebweekly&utm_medium=email

 

مرجع: سامیتس

Total
0
Shares
6 دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست قبلی

نمایش ادیتور کد در نتایج جستجوی bing.com

پست بعدی
لاراول(laravel)

آموزش نصب فریمورک لاراول(Laravel)

پست های مرتبط