7 روش برای کسب درآمد همیشگی با وردپرس

کسب درآمد از وردپرس

اگر شما یک وب‌سایت وردپرس دارید یا یک توسعه‌دهنده‌ی حرفه‌ای وردپرس هستید که به دنبال منبع درآمد مناسب و پایداری از طریق آن هستید؛ این آموزش را تا انتها دنبال کنید. در این پست، ما درباره‌ی چند مورد از روش‌های خلاقانه، قانونی و قابل انجام برای به دست آوردن درآمد مناسب از طریق وردپرس صحبت خواهیم کرد. این مطلب، آموزش روش یک شبه پولدار شدن نیست؛  اما مطمئناً می‌توانید با کمی تلاش و استفاده از چند استراتژی هوشمندانه، در بلندمدت نتایج بسیار خوبی به دست آورید.

پیوستن به سیستم‌های همکاری در فروش

یکی از قدیمی‌ترین و مطمئن‌ترین روش‌های کسب درآمد غیرمستقیم، پیوستن به سیستم‌های همکاری در فروش با بازدهی مناسب است. شما می‌توانید به‌صورت رایگان به این برنامه‌ها واردشده و کاربران وب‌سایت خودتان را به خرید محصولات یا خدمات برندهای خاص تشویق کنید. به ازای هر خرید کاربران شما از محصولات آن برند، شما مقدار مشخصی کمیسیون دریافت خواهید کرد.

نکته‌ی بسیار مهم اینجاست که شما باید در این روش با فروشگاه‌ها و برندهایی همکاری در فروش انجام دهید که به‌خوبی با موضوع وب‌سایت شما مربوط باشند. همچنین، آمار دقیق نوع مخاطبان هدف خود را زیر نظر بگیرید تا بتوانید پتانسیل فروش را افزایش دهید. زیرا تنها درصورتی‌که شخصی از طریق لینک همکاری در فروش شما، کالا یا خدمات برند موردنظر را خریداری کند می‌توانید درآمد کسب کنید.

دریافت هزینه‌ی اشتراک از کاربران

اگر شما در وب‌سایت خودتان اطلاعات ارزشمندی منتشر می‌کنید و در رشته‌ی خودتان یک کارشناس حرفه‌ای هستید؛ می‌توانید به‌جای ارائه‌ی رایگان همه‌ی مطالب، قسمتی از محتوای خودتان را به‌رایگان در اختیار کاربران گذاشته و به کاربرانی که مایل به دسترسی به تمام مطالب هستند؛ حالت عضویت ممتاز با پرداخت هزینه‌ی عضویت را پیشنهاد دهید. در این روش مقالات رایگان باعث می‌شوند تا خوانندگان با توانایی‌ها و ارزش محتوای شما آشنا شوند و درنتیجه با پرداخت هزینه‌ی عضویت کاربران به شما، درآمد خوبی را از مقالات خود به‌صورت دائمی کسب خواهید کرد.

توجه داشته باشید که می‌توانید به کاربران خودتان آپشن های مختلفی بدهید. مثلاً کاربر بتواند برای خواندن هر مقاله‌ی خاص هزینه‌ی آن را پرداخت کند و یا بتواند با پرداخت هزینه‌ای مشخص در طول یک بازه زمانی، به تعداد نامحدود مقالات شما را مطالعه کند. شما باید تعادل خوبی برای تعیین حق عضویت در نظر بگیرید. یعنی در پرداخت به ازای هر مقاله، و یا برنامه‌های پرداخت ماهیانه، سه ماهه، شش ماهه و سالیانه، برای انواع سطح بودجه‌ی کاربران تنوع خوبی ایجاد کنید. همچنین می‌توانید با اعمال تخفیف برای برنامه‌های بلندمدت، کاربران را به پرداخت حق عضویت به‌صورت یکجا تشویق کنید.

تولید محتوای اسپانسری

شما می‌توانید به صاحبان مشاغل و مدیرعامل شرکت‌ها پیشنهاد بدهید که پست‌های معرفی خودشان را در وبلاگ شما ارسال کنند. در این روش شما می‌توانید با بررسی مطالب آن کسب‌وکار، معرفی پست‌های ارزشمند آن‌ها و یا هر آنچه موردنظر خود آن‌ها است؛ یک پست اسپانسری برای معرفی آن شرکت در وبلاگ خودتان منتشر کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید با تضمین انتشار محتوای اسپانسری در شبکه‌های اجتماعی و یا سایر پلتفرم‌های آنلاین، یک سرویس کامل بازاریابی محتوا (Content Marketing) به آن‌ها ارائه کنید. یعنی درواقع شما هم برای تولید محتوای اسپانسری برای آن شرکت و هم برای بازاریابی این محتوا می‌توانید درآمد کسب کنید.

 

پیشنهاد پکیج‌های مدیریت وبلاگ به شرکت‌ها

وبلاگ نویسی برای ساخت یک هویت معتبر برای هر کسب‌وکار و بهبود سئوی وب‌سایت اصلی آن شرکت بسیار مهم است. اما تولید و ویرایش محتوا و ارائه‌ی آن به شیوه‌ی کاربرپسند، می‌تواند یک کار مشکل برای کسب‌وکارها باشد؛ مخصوصاً اگر ازنظر بودجه و نیروی انسانی دارای کمبود باشند.

در این شرایط شما می‌توانید به آن‌ها خدمات کامل مدیریت وبلاگ را ارائه دهید که در آن، کار تولید، ویرایش، تصحیح و انتشار محتوای آن‌ها را به‌وسیله‌ی وردپرس یا هر سیستم مدیریت محتوای دیگری انجام دهید. همچنین شما می‌توانید به آن‌ها خدمات بیشتری ارائه دهید. خدماتی مانند اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی، ایجاد تغییرات دوره‌ای با هدف بهبود سئو و سایر مواردی که تأثیر وبلاگ نویسی را افزایش می‌دهند. این خدمات را می‌توانید در قالب پکیج‌های ماهانه یا سه ماهه به آن شرکت‌ها ارائه دهید. درست است که این روش یک فرصت درآمد غیرمستقیم نیست، اما می‌تواند به یک منبع درآمد بسیار مناسب برای شما تبدیل شود.

وبلاگ فروش دوره‌های آموزشی

باوجوداینکه داشتن یک وبلاگ یک روش عالی برای داشتن درآمد است؛ اما این کار نیاز به داشتن مهارت زیاد و تجربه هم دارد. یعنی مثلاً اگر شما تجربه و تخصص کافی درباره‌ی وبلاگ نویسی تجاری دارید؛ می‌توانید دوره‌های آموزشی مربوط به آن را در وبلاگ خودتان به کاربران به فروش برسانید.

امروزه افراد بسیار زیادی هستند که حاضرند هزینه کنند تا کسی به آن‌ها رازهای ساخت و راه‌اندازی یک وبلاگ موفق با فرصت‌های کسب درآمد عالی را آموزش دهد. از طریق فروش دوره‌های آموزشی این‌چنینی که می‌تواند به‌صورت ویدئویی و یا متنی باشد؛ شما خواهید توانست درآمد بسیار مناسبی کسب کنید.

 

 

تبلیغات گوگل

بهترین روش کسب درآمد غیرمستقیم، استفاده از تبلیغات گوگل (Google AdSense) است. در این روش نیز، وبلاگ‌های دارای موضوع مشخص و منحصربه‌فرد، فرصت‌های درآمد بهتری خواهند داشت.

در این روش، پس از وارد شدن شما به این برنامه، گوگل آگهی‌های مرتبط با موضوع وب‌سایت شما را از شبکه‌ی تبلیغات خودش در سایت شما به نمایش می‌گذارد. به‌این‌ترتیب هر وقت کاربران سایت شما روی این تبلیغات کلیک کنند، گوگل به شما هزینه‌ی تبلیغات را پرداخت می‌کند.

به‌محض تأیید شدن سایت شما، گوگل نمایش تبلیغات مرتبط را به بازدیدکنندگان سایت شما آغاز می‌کند.

همان‌طور که گفتیم، هر بار که بازدیدکننده‌ای روی تبلیغات گوگل ادسنس در وبلاگ شما کلیک کند، شما مبلغ مشخصی را دریافت می‌کنید که طبق قوانین گوگل به‌صورت دوره‌ای به‌حساب شما منتقل خواهد شد.

احتمالاً گرفتن تأیید گوگل برای نمایش تبلیغات آن در سایت شما کار آسانی نیست. بنابراین می‌توانید گزینه‌های جایگزین دیگر را نیز در نظر بگیرید:

  • Infolinks
  • net
  • Bidvertiser

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی مطمئناً مؤثرترین استراتژی بازاریابی برای شرکت‌ها است. مسئله‌ی مهم در این روش اطمینان داشتن از موفقیت کمپین‌های ایمیل مارکتینگ است که برای تحقق این هدف، شما ایمیل کاربرانی را در اختیار دارید که به شما اعتماد دارند. بنابراین شما بهترین شخصی هستید که می‌تواند محصولات و خدمات خودتان و یا برندهای مرتبط با خودتان را از طریق ایمیل مارکتینگ به فروش برساند.

این روش مطمئناً کارآمد است و می‌توانید انتظار داشته باشید که از طریق ایمیل مارکتینگ درآمد بسیار مناسبی خواهید داشت.

جمع‌بندی

توسعه‌ی وردپرس یک کار پیچیده و وابسته است و با توجه به افزایش سطح رقابت، رسیدن به حق‌الزحمه‌ای که واقعاً لیاقتش را دارید؛ کار چندان آسانی نیست. در این شرایط، شما باید هوشمندانه فکر کنید و به‌جای انجام پروژه‌های مختلف برای سایر افراد، با بررسی روش‌های ساده‌تر و بهتر، یک استراتژی قدرتمند برای کسب درآمد غیرمستقیم از طریق وردپرس ایجاد کنید. به‌جای کار برای دیگران، یک جایگزین مناسب می‌تواند ایجاد یک وبلاگ وردپرس شخصی با ویژگی‌های خاص، قابلیت‌های زیاد و ظاهر حرفه‌ای باشد. پس از ساخت چنین وبلاگی، روش‌های متنوعی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید از این وبلاگ برای ایجاد یک منبع مناسب برای کسب درآمد غیرمستقیم استفاده کنید.

Total
0
Shares
2 دیدگاه
    1. سلام و عرض ادب و احترام،
      ضمن عرض تبریک به مناسبت سال نو،
      از این که محصولات شرق وب توجه شما را جلب کرده اند خرسندیم،
      با درخواست هایی که دریافت کرده ایم، تخفیف ویژه تا پایان 13 فروردین تمدید شد. با استفاده از کد تخفیف 1399 می توانید وارد فروشگاه شرق وب شده و هر محصولی که مایلید را خریداری نمایید.
      با سپاس و احترام فراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست قبلی
ایمیل مارکتینگ چیست

ایمیل مارکتینگ چیست؟

پست بعدی
شرق وب

خدمات شرق وب همچنان پایدار است

پست های مرتبط