معرفی آخرین نسخه افزونه کانال خودکار تلگرام(ویژگی های نسخه 5)

افزونه کانال خودکار تلگرام نسخه 5

امروز افزونه کانال خودکار تلگرام به نسخه پنجم از خودش به روزرسانی شد و با تغییراتی بنیادین سرعت و کارایی بهتر را برای کاربرانش فراهم آورد. برای اطلاع از جزئیات دقیق این به روزرسانی نسبت به نسخه ی قبلی با ما همراه باشید.

دسترسی بهتر برای وب سایت هایی که میزبانی داخل کشور دارند

افزونه کانال خودکار در نسخه های پیشین و تقریبا به محض اجرایی شدن مسدود سازی تلگرام در شبکه داخلی، به تنظیمات دورزدن این محدودیت شبکه مجهز شده بود که ابتدا با استفاده از پراکسی های معمول و پرتکل های معتبر تونل زنی این قابلیت را فرآهم آورد اما مبحث مسدودسازی تلگرام به صورت جدی تر توسط مجریان این امر دنبال شد که منجر به اختلال در این نوع پروتکل ها چه از طریق روش های فنی و چه غیرفنی مانند دستورالعمل هایی که به شرکت های میزبانی وب داده می شد، گردید. در این هنگام افزونه کانال خودکار بازهم با توجه به ماهیت و رسالت انتقال اطلاعات از بستر سایت به بستر کانال های تلگرام، با قدرت بیشتر و با ارائه سرویس پراکسی اختصاصی پریمیوم با پروتکل ناشناس پرداخت که تا کنون نیز مورد بهره برداری قرار می گیرد(این سرویس صرفا برای افزونه فعال است و هیچ گونه استفاده ای در اپلیکیشن های تلگرام نخواهد داشت).

با ارائه نسخه پنجم از افزونه کانال خودکار تلگرام وردپرس، با توجه به نیاز کاربرانی که مایل به استفاده از پراکسی اختصاصی نیز نیستند،امکان استفاده از یک نوع پراکسی بر بستر سرویس اسکریپت گوگل فراهم شد که اصطلاحا تحت عنوان پراکسی گوگل شناخته می شود. انتخاب با شماست!

 

محلی کردن کلیه فرآیند پردازش و ارسال به تلگرام

در نسخه 5 از افزونه کانال خودکار، کلیه فرآیند پردازش و آماده سازی محتوای قابل ارسال به تلگرام بر روی سرور محلی صورت می گیرد و این امر که در گذشته به دلایلی چون بالا نگه داشتن آپ تایم سرویس و در دسترس قراردادن راحت و سبک بودن افزونه برای کلیه سرورهای میزبان(به دلیل خارج کردن بخشی از پردازش از آن سرور) به صورت غیرمحلی صورت می گرفت، به دلایل تازه ای مثل استفاده وسیع از افزونه و ایجاد وابستگی به سرور مرکزی و بعضا بروز اختلال در سرور مرکزی، به صورت محلی درآمد تا کاربران صفر تا صد ارسال به تلگرام را روی وب سرور خودشان داشته باشند و به آپتایم سرور مرکزی وابسته نمانند. با توجه به این که اخیرا حجم وبسایت های استفاده کننده از این افزونه بالا رفته بود شاهد برخی اختلالات و کندی ارائه سرویس به همین دلیل نیز بودیم که با استفاده از محلی سازی کلیه روند پردازشی دیگر شاهد چنین اتفاقی نخواهیم بود. لازم به ذکر است که گزینه ی کنترل پردازش محلی در این نسخه از تنظیمات پیشرفته افزونه حذف شده است و در دسترس نیست.

 

ایموجی های دوست داشتنی، کاربردی تر از همیشه

در این نسخه از افزونه، در بخش های قالب ارسال و باکس نوشته مخصوص کانال، یک Emoji Picker مینیمال و زیبا تهیه شده و در اختیار شما قرار گرفته است و بدین ترتیب می توانید متن خروجی کانال را کمی کاربرپسند تر و صمیمی تر کنید!

 

ایموجی افزونه کانال خودکار

 

همه چیز را قبل از ذخیره سازی چک کنید

در نسخه 5 و در صفحه تنظیمات کلی افزونه شاهد دکمه هایی در سربرگ های تنظیمات کلی و تنظیمات کانال تحت عنوان دکمه های بررسی صحت توکن وارد شده و همچنین بررسی دسترسی ربات به کانال وارد شده خواهید بود. بدین ترتیب می توانید ضریب خطاهای انسانی را در تنظیمات پایین بیاورید و وقتی که تنظیمات را ذخیره می کنید از صحت آن ها اطمینان کامل داشته باشید. طبق گزارشاتی که از کاربران به دست ما می رسید، برخی و تنها تعداد اندکی از کاربران کد توکن را به درستی وارد نمی کردند یا به طور کل پاک فراموش می کردند که رباتی که توکن آن را وارد کرده اند باید ادمین کانال باشد و بتواند پست ارسال کند وگرنه که سنگ روی سنگ بند نمی شود و ارسال نخواهند داشت! این تنظیم برای خاطر جمعی در نظر گرفته شده! هم خاطر پشتیبان و هم خاطر کاربر.

 

لود سریع تر صفحه تنظیمات

در نسخه های پیشین و از وقتی که کوتاه کننده لینک اختصاصی به جمع تنظیمات افزونه کانال خودکار اضافه شد، قابلیتی رو اضافه کردیم که به شما کمک می کرد به کل لینک هایی که تا حالا با افزونه برای سایت شما کوتاه شده دسترسی پیدا کنید؛ اما شاید براتون سوال باشه که چطوری؟! عمده سرویس های شرق وب با همدیگه یکپارچه هستند، کوتاه کننده لینک bily نیز از این قضیه مستثنی نیست و هر لینکی که به صورت اتوماتیک برای شما کوتاه بشه، توسط اکانت مرکزی شما در شرق وب نشانه گذاری می شه و می تونید هر زمان که مایل بودید با اطلاعات ورود به شرق وب، در صفحه لاگین سایت bily (قسمت ورود با شرق وب) نیز لاگین کنید و همه آمار و ارقام مربوط به اون لینک ها رو ببینید؛ در نسخه های قبلی افزونه، یک لینک لاگین سریع از وب سایت bily برای شما ایجاد می شد که می تونستید از منوی تنظیمات افزونه بدون این که نیاز باشه جایی نام کاربری و رمز عبور بزنید مستقیما وارد پنل کاربری تون در bily.ir بشید. فرآیند ایجاد این لینک، با توجه به یکبار مصرف بودن لینک تولید شده، هر بار که شما به صفحه تنظیمات افزونه کانال خودکار سر می زدید تکرار می شد. از نسخه 5 به بعد این بخش رو هم بهینه کردیم که اگر مایل بودید به پنل کوتاه کننده لینک ارجاع داده بشید، درخواست لینک بدید و لینک با درخواست شما درهمون صفحه براتون تولید بشه و خب این بهینه سازی حداقل 1 ثانیه از وقت شما رو ذخیره می کنه.

 

وقتی که پیشوندها به کمک تنظیمات ووکامرس می آیند

طبق گزارشاتی که داشتیم برخی از کاربران به طور کل مایل نبودند عبارات پیشوندی قبل از ویژگی های قابل ارسال در پست تایپ ووکامرس را در برخی شرایط خاص مشاهده کنند، برای جلوگیری از بروز مشکلاتی از این قبیل برای سایر کاربران و کاربران محترمی که گزارش داده بودند، هر ویژگی قابل ارسال در پست تایپ ووکامرس صاحب یک پیشوند شد که با مقدار اصلی اش یا ارسال می شود و یا به طور کل ارسال نمی شود.

جهت دریافت آخرین نسخه افزونه کانال خودکار کافیست وارد حساب کاربری شرق وب خود شوید

تغییرات نسخه 5.0.0:

  • افزوده شدن پراکسی گوگل به تنظیمات افزونه
  • حذف پردازش غیرمحلی و عدم وابستگی به سرور مرکزی(به جز در حالت پراکسی اختصاصی)
  • افزوده شدن پیشوندهای ویژگی های قابل ارسال در تنظیمات ووکامرس
  • افزوده شدن ایموجی-پیکر برای قالب ارسال و متن ارسالی به کانال
  • افزوده شدن تست صحت توکن و دسترسی ربات به کانال
  • افزوده شدن کد کوتاه main_category در قالب ارسال جهت ارسال دسته بندی اصلی به عنوان هشتگ
  • بهبودهای جزئی در عملکرد افزونه
Total
0
Shares
2 دیدگاه
  1. در آپدیت جدید فقط 2 دکمه شیشه ای ارسال میشه
    هر چی بیشتر بکنی فقط 2 تای آخر ارسال میشه

    1. با سلام و عرض ادب و احترام،
      ضمن تشکر از ارسال گزارش،
      در حال بررسی هستیم و در صورت رفع این مورد به روزرسانی جدیدی به صورت عام در دسترس خواهد بود

      از شکیبایی شما صمیمانه سپاسگزاریم
      با سپاس و احترام فراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست قبلی

پراکسی گوگل برای افزونه ارسال به تلگرام(کانال خودکار)

پست بعدی
فعال کردن SSL روی وردپرس

راهنمای کامل فعال‌سازی پروتکل HTTPS در وردپرس

پست های مرتبط