معرفی پلتفرم مدیریت لینک شخصی در اینستاگرام؛ IGLINK

iglink.ir

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی حال حاضر دنیا و رتبه اول در کشورمان است که علاوه بر استفاده های شخصی، استفاده های تجاری از اینستاگرام نیز بسیار رایج است. تبلیغات، فروش محصولات و تولید محتوای تخصصی از جمله استفاده های تجاری اینستاگرام هستند که اکثر کسب و کارها در آن ایفای نقش می کنند.

IGLINK یک پلتفرم مدیریت لینک شخصی در اینستاگرام است که به کسب و کارهای فعال در اینستاگرام این امکان را می دهد تا بدون تغییر متداول لینک موجود در اصطلاحا بیو(Bio)، کاربران را به صفحات دلخواهشان هدایت کنند.

اگر دقت کرده باشید، اینستاگرام جزء محدود شبکه های اجتماعی است که امکان درج لینک را در محتواهایش نمی دهد، به عنوان مثال اگر پستی در اینستاگرام منتشر کنید که لینکی در آن وجود داشته باشد، امکان کلیک بر روی آن را نخواهید داشت. به همین دلیل کاربران از تنها لینک قابل کلیک در اینستاگرام که همان لینک موجود در اطلاعات بیو است استفاده می کنند و پای هر پست می نویسند: لینک در بیو.

با استفاده از IGLINK دیگر نیاز نیست بلافاصله پس از هر پستی که درج می کنید، به تنظیمات پرفایل اینستاگرام تان رفته و لینک بیو را عوض کنید. یک لینک کوتاه ثابت، زیبا و قابل هدایت برای خودتان خواهید داشت که تنها یک بار درج آن در اطلاعات بیو کافیست، سپس می توانید کاربران را در هر لحظه ای که خواستید به هر مقصدی هدایت کنید.

صفحه اصلی iglink.ir
صفحه اصلی iglink.ir

آموزش ایجاد لینک شخصی در IGLINK

ابتدا به آدرس iglink.ir مراجعه کنید، سپس روی گزینه Account کلیک کنید تا فرم لاگین/ثبت نام برایتان به نمایش درآید.

ثبت نام در iglink.ir
ثبت نام در iglink.ir

جهت ثبت نام، نام کاربری اینستاگرام تان، ایمیل و یک پسورد وارد کنید. پس از ثبت نام پیغام موفقیت آمیز بودن ثبت نام به نمایش درآمده و اتوماتیک لاگین شده و به صفحه اصلی باز می گردید.

لینک شخصی اینستاگرام iglink.ir
لینک شخصی اینستاگرام iglink.ir

حالا بر روی گزینه My Link کلیک کنید. در قسمت Your URL قادر به تنظیم یک لینک شخصی خواهید بود، با شروع تایپ به شما گفته می شود که لینک موردنظرتان آزاد است یا خیر، سپس با وارد کرد لینک مقصد در قسمت Forward To(لینکی که کاربر با کلیک بر روی لینک شخصی تان، به آن هدایت می شود) و کلیک دکمه Save Changes لینک تان را رجیستر کنید. سپس با استفاده از دکمه کپی که در کنار لینک شخصی تان قرار دارد آن را کپی کرده و در بیو اینستاگرام تان قرار دهید.

در پایین این صفحه قادر خواهید بود به صورت خلاصه، آمار کلیک های مقصد فعلی و قبلی لینک شخصی تان را مشاهده کنید. جهت مشاهده آمار لینک های قبل تر بر روی دکمه More Stats کلیک کنید.

 

سایر قسمت های این وب اپلیکیشن، نیز به سادگی در دسترس هستند،

Account به شما امکان ویرایش اطلاعات حساب کاربری تان را می دهد، همچنین از طریق منوی کناری قادر به آپدیت عکس و اطلاعات پروفایل اینستاگرام تان خواهید بود.

Stats به شما امکان مشاهده آمار لینک های مقصد تان و کلیک هایی که به سمت آن ها هدایت شده اند را می دهد.

Contact به شما امکان ارتباط با کارشناس برنامه را در خصوص انتقادات/پیشنهادات و گزارش مشکل را می دهد.

News یک میکروبلاگ است که آخرین اخبار مرتبط با اینستاگرام را در اختیارتان قرار می دهد.

About نیز توضیحاتی در رابطه با این وب اپلیکیشن ارائه کرده است

 

IGLINK یک وب اپلیکیشن لایت و قابل نصب است

وب اپلیکیشن IGLINK به گونه ای طراحی شده است که بدون این که فایل APK ای دریافت کنید، آن را از طریق مرورگر کروم نصب کنید. جهت انجام این کار، کافیست وقتی در iglink.ir قرار دارید، به منوی اصلی کروم رفته و گزینه افزودن به صفحه اصلی(Add to home screen) را بزنید. سپس آیکون این وب اپلیکیشن در بین برنامه های موجود روی گوشی تان به نمایش درآمده و به راحتی در دسترس تان خواهد بود.

نصب iglink.ir
نصب iglink.ir

Total
0
Shares
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست قبلی
ضربان قلب Heartbeat وردپرس

ضربان قلب وردپرس(Heartbeat API) چیست و چطور آن را کنترل کنیم؟

پست بعدی
افزایش سرعت سایت

افزایش سرعت سایت؛ چرا و چگونه

پست های مرتبط