دانلود سورس تلگرام نسخه ویندوزفون

دانلود سورس کد تلگرام
دانلود سورس کد تلگرام

با توجه به این که پیام رسان تلگرام با سرعت و امنیت فوق العاده اش به یکه تاز پیام رسان های مورد توجه در ایران قرار گرفته است، از این رو هر روزه شاهد اپلیکیشن های مشابه با این پیام رسان هستیم.

جالب است بدانید که تلگرام یک API رایگان دارد که به وسیله ی آن شما می توانید اپلیکیشن خود را بر بستر تلگرام بسازید، یعنی پیام رسان خودتان را داشته باشید اما برای ذخیره و ارسال پیام ها از سرورهای تلگرام استفاده کنید. بدین ترتیب می توانید با برند خودتان یک پیام رسان منحصر به فرد و با امکانات ویژه بسازید که شاید کاربران را مجبور به حتی عضویت های دردسر ساز هم نمی کند و حتی به تعبیری نیاز به سرور هم نخواهید داشت چرا که تماما از سرورهای تلگرام استفده می کنید.

اپلیکیشن های بسیاری را از همان روزهای ابتدایی موفقیت تلگرام شاهد بوده ایم. مثلا تلگرام فارسی، موبوگرام، سوپرگرام، لاگات گرام و از این دست اپلیکیشن ها همه بر پایه API تلگرام فعالیت می کنند و حتی برخی از آن ها مانند Lagatgram تنها به دستکاری سورس تلگرام بسنده کرده است و رنگ آن را به قرمز تغییر داده و برند خودش را ساخته است.

همانطور که حضورتان عرض کردیم پیام رسان تلگرام کاملا متن باز است یعنی هر نسخه ای از آن که تهیه می شود در اختیار شما نیز قرار دارد و حتی می توانید سورس کد آن را دریافت و از آخرین تکنولوژی استفاده شده در این پیام رسان با خبر شوید. البته که این شرکت اطلاعات سرورهایش را در اختیار شما قرار نمی دهد و تنها سمت Client را در اختیار دارید.

برای دانلود سورس کد ویندوزفون تلگرام نسخه حال حاضر کلیک کنید.