کمپین شب یلدا را موفق بسازید

آموزش کمپین یلدا، تخفیف یلدا

یلدا دقیقا مثل عید نوروز و یا هر رویداد سالانه ی مهم دیگری با توجه به درکی که در عموم مردم از آن وجود دارد و همین موضوع یک ویژگی خاص به آن می بخشد در سال های اخیر به مناسبت جذابی برای کسب و کارهای آنلاین و آفلاین تبدیل شده است که به واسطه ی آن می توانند از هیجانات و احساسات مخاطبین بهره گرفته و فروش سایت یا کسب و کار خود را با استفاده از کمپین شب یلدا افزایش دهند.

اگر به صورت فنی به این موضوع نگاه کنیم، هر رویداد و مناسبتی که به صورت ملی یا جهانی با درجه اهمیت بالایی مثل جشن های سال نو تلقی می شوند می توانند فرصتی را برای کمپین های تبلیغاتی از جمله کمپین تبلیغاتی یلدا برای کسب و کارها فراهم آورند. عبارت کمپین به صورت خلاصه به مجموعه اقداماتی گفته می شود که به صورت هماهنگ، یک هدف واحد را دنبال می کنند. اگر به دنبال راه اندازی تخفیف شب یلدا، کارت هدیه یلدا، کمپین شب یلدا هستید، با ما همراه باشید.

کمپین شب یلدا چه ویژگی هایی دارد؟

1)کمپین شب یلدا هدف مشخصی دارد

هدف شما از کمپین تبلیغاتی یلدا می بایست مشخص شود چرا که اگر هدفی تعریف نکنید، صرفا زمان، انرژی و هزینه ی خود را در جهت های متفاوتی به هدر داده اید و نتیجه ای نخواهید گرفت. ضمن این که ارزیابی کمپین زمانی امکان پذیر است که بدانیم دنبال اندازه گیری چه معیاری هستیم؟ از انوع اهداف کمپین می توان به این موارد اشاره کرد:

  • ایجاد آگاهی از برند برای مخاطبین(Brand Awareness)
  • ایجاد سرنخ فروش(lead)
  • تبدیل سرنخ به مشتری(conversion)
  • افزایش فروش(retention)
  • افزایش وفاداری مشتریان(loyality)

2) کمپین یلدا نیازمند بازاریابی پیوسته است

برای به موفقیت نشستن یک کمپین تبلیغاتی نیازمند بازاریابی مستمر هستید و اگر پروموشن محصولات و فعالیت های رسانه ای و محتوایی را دست کم بگیرید کمپین شما عملا هیچ بازدهی مثبتی نخواهد داشت. به طور خلاصه می بایست با استفاده از کانال های بازاریابی که در اختیار دارید و یا در اختیار می گیرید نسبت به تبلیغ مستمر پیش و حین کمپین بپردازید

3) کمپینی یکپارچه است

این که تمامی اقدامات شما در کمپین به سوی یک هدف و با گام و مفهوم هماهنگ حرکت کنند به یکپارچگی تعریف می شود. در صورتی که اقدامات بازاریابی را به صورت یکپارچه تعریف کنید، به دلیل مفهوم بخشی، ماهیت یکسانی پیدا کرده و باعث هم افزایی می شوند.

 

کمپین هایی مانند یلدا به کمپین های 360درجه معروفند یعنی کل دایره مخاطبین و به عبارتی عموم مردم را هدف قرار می دهند. انواع دیگر کمپین ها ممکن است اندازه و تاثیرات هدفمندتر و محدودتری داشته باشند.

 

بسیار خب! مراحل گفته شده را به ترتیب در نظر بگیرید و متن کمپین شب یلدا را حاضر کنید و همین امروز افزایش فروش خود را شروع کنید.

Total
0
Shares
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست قبلی
GraphQL

GraphQL | گراف کیو ال

پست بعدی
مدیریت فایل‌ها در وردپرس

مدیریت فایل‌ها در وردپرس

پست های مرتبط