هنگام تحویل سال نو گوشی و لپ‌تاپتان را خاموش‌کنید

تبریک عید نوروز

خانواده مهم‌ترین بنیانیست که شایسته احترام و حفظ است. در زیباترین لحظات زندگی‌تان، در کنار خانواده و عزیزانتان باشید و تمام توجهتان را به آنان معطوف کنید.

بسیاری از مخاطبینی که در حال خواندن این متن هستند، وبمستر، مدیر و گرداننده شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها هستند که شاید در ابتدا کمی هم این متن را مغرضانه می‌دانند اما موضوع چیز دیگریست:

درست است که شما برای خانواده‌تان ارزش و احترام بسیاری قائل هستید و نیازی نیست کسی آن را به شما یادآوری کند؛ همچنین قطعاً می‌دانید که ارسال پیام تبریک به‌موقع به مخاطبین سایت/پیام‌رسان/شبکه اجتماعی که در آن فعالیت دارید به لحاظ احساس مورد اهمیت بودنشان، بازهم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است؛ ما هم نمی‌گوییم به همه دنیا پشت کنید!

با استفاده از ابزارهای آنلاین مثل افزونه کانال خودکار، اینستاگرام خودکار و توییتر خودکار، این دغدغه‌ی آنلاین بودن در لحظه تحویل سال را برای خود از بین ببرید و در همان لحظه‌ای که هستید در کنار خانواده، همسر و فرزند خود احساس خوشبختی داشته باشید بدون این‌که لحظه‌ای بخواهید به این‌که آیا کاربران کانالم درصورتی‌که پیام تبریک شان دیرتر ارسال شود ناراحت نمی‌شوند فکر کنید؛ و هزار سؤال مشابه دیگر!

با استفاده از ابزارهایی چون کانال خودکار، اینستاگرام خودکار و توییتر خودکار، کافیست همین‌الان شروع کنید و نوشته‌ای در سایت وردپرس تان به جهت تبریک سال جدید ایجاد کنید؛ زمان انتشار را 19:45:28 روز سه‌شنبه 29/12/1396 قرار دهید و با خیال راحت به همه کارهایتان بپردازید.

اگر هم قصد سفر دارید، زود دست‌به‌کار شوید و محتوایی دست‌وپا کنید و آن را برای انتشار در آینده زمان‌بندی کنید، با خیال راحت چمدان‌هایتان را بسته و به سفر بروید بدون این‌که نگران ربوده شدن قاپ مخاطبین کانال/صفحه و سایتتان در ایام تعطیلات به دست ادمین های فعال باشید!

 

پیشاپیش سال جدید را به شما هم‌وطن عزیز تبریک می‌گویم،

امیدوارم در سال پیش رو، فرصت برای شادی، تندرستی و پیشرفتتان فراهم باشد.

محمد مخلوقی، بنیان‌گذار شرق وب.

 

Total
0
Shares
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست قبلی
تخفیف ویژه نوروز شرق وب

50 درصد تخفیف جشنواره نوروزی برای کلیه محصولات شرق وب(مدت محدود)

پست بعدی

سال نو مبارک!

پست های مرتبط