دانلود WeChat ویچت جایگزین تلگرام(Android/iOS/Windows)

WeChat

دانلود WeChat یک برنامه ارتباطی جهت برقراری تماس های صوتی و پیام رسان برای سیستم های عامل اندروید، iOS و دسکتاپ است که به شما این امکان را می دهد تا به آسانی با خانواده و دوستان تان در هرجای دنیا که هستد ارتباط برقرار کنید. از جمله قابلیت های محبوب ویچت پشتیبانی از انواع پیام های متنی و چند رسانه ای(SMS/MMS)، تماس صوتی و تصویری، به اشتراک گذاری عکس و انجام بازی های آنلاین می باشد.

مزیت های استفاده از پیام رسان WeChat

پیام رسانی چند رسانه ای: ارسال پیام های ویدئویی، عکس، متنی و صوتی

چت و تماس گروهی در ویچت: با استفاده از پیام رسان WeChat قادر خواهید بود تا در هر گروه تا سقف 500 نفر چت متنی و تا سقف 9 نفر تماس ویدئویی برقرار نمایید.

تماس صوتی و تصویری رایگان: تماس های با کیفیت و رایگان از طریق وی چت(WeChat) از هر نقطه ی جهان قابل انجام است.

تماس با اپراتورهای موبایل: از طریق WeChat قادر خواهید بود تا تماس هایی با خارج از شبکه ویچت آن هم با قیمت مناسب برقرار نمایید. البته این قابلیت تنها در چند کشور به صورت محدود وجود دارد.

گالری استیکر: صدها استیکر رایگان، جذاب و متحرک برای ابراز احساسات شما آن هم از کارتون ها و فیلم های محبوب در این نرم افزار پیام رسان فراهم شده است.

به اشتراک گذاری لحظات: می توانید بهترین لحظاتی که برایتان اتفاق می افتد را بر روی چیزی شبیه به استوری اینستاگرام در نرم افزار پیام رسان ویچت نیز به اشتراک بگذارید.

حریم شخصی بهتر: WeChat به شما بالاترین سطح حفظ و کنترل حریم شخصی را ارائه می کند. ویچت تنها اپلیکیشن پیام رسان تایید شده توسط TRUSTe است.

پیدا کردن دوستان جدید: با استفاده از قابلیت رادار دوستان(Friends Radar)، اشخاص نزدیک(People Nearby) و تکان دادن(Shake) می توانید دوستان جدیدی پیدا کنید!

به اشتراک گذاری موقعیت مکانی به صورت زنده: می توانید به راحتی به دیگران بگویید که کجا هستید، کافیست از قابلیت به اشتراک گذاری موقعیت مکانی به صورت لحظه ای استفاده کنید.

پشتیبانی از چند زبان: این اپلیکیشن در 20 زبان پرکاربرد محلی سازی شده و قادر است پیام هایی که ارسال می کنید را به هر زبانی ترجمه کند.

وسایر قابلیت ها: پیام رسان ویچت(WeChat) نسخه دسکتاپ نیز دارد، می توانید برای آن از پس زمینه های دلخواه استفاده کنید، اعلان های ویچت را شخصی سازی کرده و همچنین حساب های کاربری رسمی تایید شده بسازید.

 

همانطور که در جریان هستید، به دلیل تحرکات اخیر اپلیکیشن پیام رسان تلگرام با فیلترینگ مواجه شده است و پیام رسان های داخلی مانند پیام رسان سروش هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ زیرساخت هنوز به ظرفیت کافی برای رضایتمندی کاربران نرسیده اند.

ساعاتی پیش خبری مبنی بر رفع فیلترینگ پیام رسان ویچت(WeChat) در ایران منتشر شد که قرار است جای خالی تلگرام و ضعف سایر پیام رسان ها را برای برقراری ارتباطات و رفع نیاز مردم پوشش دهد.

WeChat به عنوان یک پیام رسان محبوب در کشور چین و ساخت این کشور فعالیت دارد که حدود 4 سال قبل به دلایلی که در ادامه می آید فیلتر شده است:

“به دلیل اینکه نرم‌افزار وی‌چت علاوه بر جمع‌آوری کلیه اطلاعات موجود در گوشی‌های کاربران و رصد ارتباطات اعضاء، حریم خصوصی آنها را نقص نموده و در عین حال این نرم افزار عامل انتشار بسیاری از محتواهای مجرمانه غیراخلاقی و مستهجن که برای نوجوانان ضررهای جبران ناپذیری را به‌دنبال داشته و به خاطر آسیب‌های اجتماعی بسیار زیادی که برای جامعه در بر داشته و دارد و همچنین به لحاظ اینکه ایجادکنندگان این نرم افزار در خارج از کشور قرار داشته و به هیچ وجه پاسخگوی تخلفات خود و شکایات خانواده های زیان دیده نبوده و نیستند؛ بنابراین کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در اجرای درخواست‌های متعدد خانواده های آسیب دیده ناچار به فیلتر و مسدود سازی نرم افزار مذکور گردیده است.”

 

با توجه به سوابقی که کمیته فیلترینگ بر سر فیلتر کردن شبکه های اجتماعی دارد پیش بینی می شود که ایران با چین بر سر کنترل این شبکه اجتماعی به توافق رسیده است وگرنه این پیام رسان همان پیام رسان سال های قبل است و مردم ما همان مردم!

احتمال دیگری که برای برداشته شدن فیلتر WeChat گمان می شود این است که ایران به قابلیت های فنی برای نفوذ و نظارت بر داده هایی که در این شبکه رد و بدل می شوند دست پیدا کرده است و می تواند مجرمین را شناسایی کرده و کنترل امنیت کشور عزیزمان را به دست بگیرد که البته این مورد نقض آشکار حریم شخصی محسوب می شود. با این حال این ها تنها گمانه زنی هستند و باید منتظر اخبار بیشتری در این مورد ماند.

 

دانلود اپلیکیشن اندروید وی‌چت(WeChat) از گوگل پلی

Get it from Google Play

Total
0
Shares
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست قبلی
تخفیف به مناسبت شب یلدا

یلدا مبارک: تخفیف 50درصدی به مناسبت شب یلدا

پست بعدی

فیلترینگ تلگرام تاثیری روی افزونه کانال خودکار ندارد!