معرفی بهترین افزونه های رایگان چت آنلاین وردپرس 2019؛ قسمت دوم

افزونه چت زنده آنلاین وردپرس

تعدادی از افزونه های رایگان چت آنلاین وردپرس را در قسمت اول از مجموعه پست معرفی افزونه های رایگان گفتگوی زنده حضورتان معرفی کردیم و اینک قصد داریم چند افزونه ی پرکاربرد دیگر را حضور شما وبمستران گرامی معرفی کنیم.

افزونه WP-Chatbot for Facebook Messenger

به سادگی هرچه تمام تر توسط یک افزونه وردپرس می توانید مسنجر فیسبوک را به وب سایت خود اضافه کنید. این افزونه در صورتی که کاربران شما از فیسبوک استفاده می کنند(به خصوص کاربران خارج از ایران)، می تواند مزیت ویژه ای را به کسب و کار شما اضافه کند چرا که کاربران زیادی از فیسبوک و مسنجر آن استفاده می کنند، همچنین این افزونه به گونه ای طراحی شده است که به صورت درجا می تواند گفتگو را آغاز کند.

افزونه چت آنلاین فیس بوک
افزونه چت آنلاین فیس بوک

از جمله ویژگی های این افزونه می توان به ظاهری مشابه با فیسبوک مسنجر، نگهداری سابقه چت و تنظیمات دیگر کنترلی جهت نمایش یا مخفی کردن پنجره چت در صفحات و پست تایپ های متفاوت اشاره کرد.

دانلود رایگان این افزونه

افزونه چت Click to Chat for WhatsApp Chat

این افزونه نیز همانطور که از نامش کاملا پیداست، امکان گفتگوی زنده در واتس اپ را به وب سایت شما اضافه می کند. اگر کاربران وب سایت شما از واتس اپ استفاده می کنند، ایجاد روش گفتگوی زنده در واتس اپ می تواند آن ها را به استفاده از خدمات شما جلب کند.

افزونه چت واتس اپ وردپرس
افزونه چت واتس اپ وردپرس

استفاده از این افزونه بسیار ساده است و تنظیمات ساده ای نیز دارد. این افزونه نسخه پیشرفته ای نیز دارد که ویژگی های جدیدی را به این افزونه می افزاید.

دانلود رایگان این افزونه

چت آنلاین HubSpot All-In-One Marketing

افزونه هاب اسپات به شکل عجیبی همه امکاناتی که مورد نیاز است را ارائه می دهد. امکانات بازاریابی و مارکتینگ این سیستم در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید یک سر و گردن بالاتر از رقبای خود قرار بگیرید.

افزونه هاب اسپات
افزونه هاب اسپات

با استفاده از این ابزار مارکتینگ می توانید با گفتگو با مشتریان تان پیشرفت را نیز تجربه کنید.این افزونه از یک چت بات نیز بهره می برد که می تواند در زمانی که آفلاین هستید به کمک شما بیاید.

دانلود رایگان این افزونه

افزونه چت آنلاین REVE Chat

REVE Chat یکی از افزونه های قدرتمند در پشتیبانی آنلاین و زنده در وب سایت وردپرس است که قابلیت های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. به جای این که کاربران را پشت تیکت و ایمیل منتظر بگذارید می توانید از یک ابزار و افزودنی بسیار کاربردی بر روی سایت خود استفاده کنید که هم در بهبود تجربه کاربر در مواجهه با برند شما موثر است و هم فروش تان را بالا می برد.

افزونه reve chat
افزونه reve chat

REVE از استانداردهای یک افزونه چت فراتر رفته و امکان گفتگوی زنده ویدئویی، صوتی و به اشتراک گذاری صفحه نمایش و مرورگر را نیز فراهم آورده است. علاوه بر این ها، تنظیمات و ویژگی های متعددی در این افزونه موجود هستند که دست شما را در شخصی سازی باز می ذارند. رابط کاربری این افزونه برای دستگاه های موبایل بهینه سازی شده و همیشه در دسترس خواهد بود.

دانلود رایگان این افزونه

Wise Chat

افزونه Wise Chat یکی دیگر از افزونه های رایگان چت آنلاین در وردپرس است که تمرکزش را در شبکه های اجتماعی گذاشته و سعی بر افزایش تعاملات با کاربر در طی فرآیند گفتگو دارد. به سادگی توسط یک شرت کد، ویجت و یا یک تابع PHP راه اندازی می شود. می توانید چت های همزمانی را در یک پنجره داشته باشید، چت روم محافظت شده با پسورد بسازید و… همچنین سه قالب ساده برای استایل دهی به گفتگوها وجود دارد و می توانید آن طور که مایلید افزونه را شخصی سازی کنید.

افزونه wisechatامکان گفتگوی ناشناس، تغییرنام، تغییر تنظیمات صوتی و اعلانات توسط کاربران وجود دارد و تنظیمات گسترده ای نیز از جمله تنظیمات پیشرفته چت، محدود سازی لینک ها، تعداد خطوط، غیرقابل ویرایش کردن چت و… در اختیار شما به عنوان ادمین قرار دارد.

دانلود رایگان این افزونه

Total
0
Shares
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست قبلی
افزونه چت زنده آنلاین وردپرس

افزونه چت آنلاین وردپرس؛ معرفی بهترین های 2019 قسمت اول

پست بعدی

پراکسی گوگل برای افزونه ارسال به تلگرام(کانال خودکار)

پست های مرتبط