افزونه چت آنلاین وردپرس؛ معرفی بهترین های 2019 قسمت اول

افزونه چت زنده آنلاین وردپرس

یک وب سایت همیشه اهداف متعدد و متفاوتی را دنبال می کند یکی از مهم ترین این اهداف این است که بازدید کنندگان سایت خود را از محصولات و خدماتی که ارائه می کنید آگاه سازید. یکی از راه های انجام این کار این است که همه چیز را به کاربران واگذار کرده و بگذارید روی وب سایت شما مطالعه داشته باشند و صفحه به صفحه گشت و گذار کنند. اما اگر راهی را جلوی پای بازدیدکنندگان بگذارید تا بتوانند جواب پرسش های خود و نیازشان را در زمان کوتاهی دریافت کنند، قطعا در اطمینان بخشی و رضایت آن ها تاثیر ویژه ای خواهد داشت. وجود گزینه ی چت آنلاین روی وبسایت و پاسخدهی به مشتریان بالقوه که پرسش هایی دارند که در صفحات یافت نمی شوند در بالابردن نرخ تبدیل وب سایت شما و افزایش ضریب خرید آن ها جایگاه ویژه ای خواهد داشت و باعث می شود نه تنها مشتریان بلکه کاربرانی که صرفا بازدید کننده هستند نیز زمان قابل توجهی را در وب سایت شما صرف کنند.

چت آنلاین برای کاربران روشی بسیار راحت تر از گشت و گذار در سایت نسبت به وضعیت محصولات و سرویس ها خواهد بود و باعث می شود تا شک و تردیدهایشان به وسیله اطلاعاتی که با تایید شما دریافت می کنند برطرف شده و ضریب اطمینان آن ها نیز بالا برود. پس نتیجه می گیریم که چت آنلاین ابزاریست که باعث ایجاد اعتماد بین بازدیدکنندگان و خریداران خواهد شد. همچنین این ابزار به شما کمک می کند تا از نگرانی ها و دغدغه هایی که کاربران نسبت به محصولات و خدمات شما دارند آگاهی پیدا کنید و طبق تجربه ای که در طی گفتگو با مشتریان پیدا می کنید در بهبود محصولات و خدمات خود بکوشید و همچنین در راهنمایی کاربران با سرعت و دقت عمل بالاتری عمل کنید و با توجه به این که نقاط ضعف خود را می شناسید آن ها را برطرف کرده و نیروهای کسب و کارتان را که در بخش پشتیبانی و خدمات مشتریان آزادتر می شوند را تعدیل کرده و یا به بخش های دیگری منتقل کنید. یکی از نکته های مهم دیگری که در اثر ایجاد قابلیت چت آنلاین روی سایت به چشم می آید افزایش رتبه SEO سایت شما خواهد بود چرا که یکی از معیارهای مهم موتورهای جستجو، مقدار زمان ماندن کاربر درصفحات وب سایت شماست، که با توجه به استفاده از چت آنلاین، این معیار با رشد قابل توجهی مواجه خواهد بود. در ادامه چند افزونه چت آنلاین وردپرس را حضورتان معرفی می کنیم.

افزونه های رایگان چت آنلاین وردپرس

اگر در مخزن وردپرس گشت و گذاری داشته باشید می توانید افزونه های چت آنلاین بسیاری را بیابید که از لحاظ امکانات در سطح قابل قبولی هستند و می توانند چت های متعدد همزمانی را برای شما کنترل کرده و در اختیارتان قرار دهند. در این مقاله سعی داریم تا چند افزونه رایگان اما مشهور و پرامکانات وردپرس را برای افزودن امکان چت پشتیبانی آنلاین را حضور شما معرفی کنیم.

افزونه WP Live Chat Support

افزونه چت آنلاین وردپرس(WP Live Chat Support) یکی از بهترین و موثرترین افزونه های چت آنلاین وردپرس است که به شما امکان گفتگوی آنلاین با کاربران تان به صورت رایگان را می دهد. خبر خوب این است که در این افزونه خبری از ارتباطات شبکه ای سوم شخص(third party) نخواهد بود، هرچند طراحان باهوش این افزونه این امکان را فراهم کرده اند تا چت های وب سایت شما را بر روی سرورهای خود میزبانی کنند. استفاده از میزبانی سوم شخص، سرعت عملکرد افزونه چت را افزایش و لود سرور شما را کاهش خواهد داد و نکته جالب توجه در رابطه با این پلاگین این است که در حال حاضر نیازی به پرداخت هزینه نیست. با استفاده از این افزونه قادرید با تعداد زیادی از کاربران به صورت همزمان گفتگو داشته باشید و یک چت مستقیم بین مسئول پشتیبانی سایت و بازدیدکننده به وسیله رابط کاربری آسان و هوشمندانه ی این افزونه صورت خواهد پذیرفت. با این که این افزونه رایگان است اما هیچ گونه نشانی از تبلیغات در پنجره چت آن وجود ندارد. همچنین امکان انتخاب چندین قالب و طرح برای چت باکس وجود دارد و از ویژگی های شاخص این طرح ها می توان به واکنش گرا  و قابل انتقال بودن به هر نقطه از صفحه نیز اشاره کرد.

افزونه چت آنلاین وردپرس

گزینه ها و تنظیمات زیادی در افزونه لایو چت ساپورت وجود دارند که قابل شخصی سازی و تنظیم هستند. یکی از امکانات خوبی که این افزونه دارد امکان ایجاد نظرسنجی پس از یک گفتگو بین کاربر و پشتیبان است که به وسیله آن قادر خواهید بود تا از کیفیت خدمات پشتیبانی توسط کارمندان یا خودتان از دیدگاه کاربران آگاه شوید. از جمله امکانات دیگر این افزونه می توان به اختصار به امکان تنظیمات نمایش در موبایل، کنترل کاربران و محدودسازی کاربران، دسترسی به سابقه چت کاربران و… اشاره کرد.

این افزونه دارای نسخه ی پولی نیز هست که قابلیت رمزنگاری گفتگوها، ایجاد پروفایل برای کاربران، افزودن لوگو و مخفی کردن چت در برخی از پنجره ها و امکانات دیگری را در اختیار شما قرار می دهد.

دانلود رایگان افزونه

 

افزونه Tidio Live Chat

این افزونه چت آنلاین وردپرس یعنی Tidio Live Chat نیز به سادگی هرچه تمام تر و بلافاصله پس از نصب اش امکان ایجاد گفتگو با کاربران را به شما می دهد، یک چت باکس در صفحات شما ظاهر خواهد شد که به وسیله آن قادر خواهید بود تا با بازدیدکنندگان وب سایت خود به گفتگوی آنلاین بپردازید.

چت آنلاین وردپرس Tidio-Live-Chat

این افزونه به شما امکان شخصی سازی رنگ هایش را می دهد! همچنین از قابلیت چندزبانگی بهره می برد که با توجه به این ویژگی قادر خواهید بود تا با کاربران خود گفتگوی نزدیک تری داشته باشید. دو جایگاه پایین-چپ و پایین-راست برای ویجت چت این افزونه در نظر گرفته شده است. تعداد زیادی کارمند می توانند به صور همزمان وارد یک چت بشوند که با آواتار مخصوص به خود در پنجره چت شناسایی می شوند. اگر آفلاین باشید از کاربران خواسته می شود تا همراه با پیام، ایمیل خود را نیز در اختیارتان بگذارند تا بتوانید با آن ها تماس بگیرید.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این افزونه، قابلیت ارسال پیام های اتوماتیک است که به محض ورود یک کاربر به وب سایت شما، یک گفتگو را با وی آغاز می کند. همچنین می توانید کاربران را تحت نظر بگیرید که کجا رفته اند و چه کار کرده اند. این افزونه با Zendesk، GetResponse، SalesForce و MailChimp و خیلی از سرویس های دیگر پشتیبانی مشتریان هماهنگ است. همانند سایر افزونه ها این افزونه نیز دارای یک نسخه ی پیشرفته ی پولی است.

دانلود رایگان این افزونه

 

افزونه چت آنلاین Pure Chat

Pure Chat به شما امکان گفتگوی همزمان با چندین بازدیدکننده در آن واحد را می دهد و سابقه گفتگوی شما و کاربران را نگه می دارد و می توانید هر زمان که خواستید به مکان موردنظر برگردید و می توانید تنظیم کنید که وقتی که آفلاین هستید چت باکس به کاربران نمایش داده شود یا خیر که در صورت نمایش از کاربرانی که با شما تماس گرفته اند درخواست یک آدرس ایمیل نیز خواهد شد.

چت آنلاین وردپرس Pure-Chat

پس از نصب افزونه می بایست یک حساب کاربری در Pure Chat ایجاد کنید و با آن در افزونه لاگین کنید. یک ویجت را از بین ویجت های موجود بانتخاب کرده و به داشبورد هدایت شوید. این ویجت چت قابلیت تنظیم شدن و شخصی سازی را داراست و خبری از نمایش تبلیغات نیز نیست. این پلاگین با ابزارهای معروف جهت بالابردن کیفیت خدمات مشتریان تان همخوانی دارد.

کاربر هنگام ارتباط با شما گزینه هایی مثل چت آنلاین، ایمیل، تلفن، توییتر و گوگل مپ را نیز خواهد دید. همچنین در صورتی که کاربری از شما سوالی رایج بپرسد امکان انتخاب از بین جواب های از پیش آماده شده نیز وجود دارد. این افزونه نیز نسخه Pro و پولی دارد که امکاناتی مثل افزودن سایت های جدید، ارسال اعلانات پیامکی و تحلیل  وآمارهای realtime و ردگیری کاربران را داراست.

دانلود رایگان این افزونه

 

افزونه Zendesk Chat

افزونه Zendesk Chat نیز یکی از افزونه های فوق محبوب برای پشتیبانی آنلاین وردپرس است که امکان گفتگوی آنلاین با کاربران و ارائه مانیتورینگ کاربران به صورت آنلاین را می دهد. این افزونه برای استفاده در موبایل بهینه سزی شده و در تمام مرورگرهای معروف و معتبر و 40 زبان مختلف به خوبی فعالیت می کند.

افزونه چت آنلاین Zendesk chat wp
افزونه چت آنلاین Zendesk chat wp

جهت راه اندازی این افزونه می بایست از یک حساب کاربری Zendesk Chat استفاده کنید سپس قادر خواهید بود شخصی سازی ها و تنظیمات گسترده ای را برای چت با کاربر در نظر بگرید. نسخه رایگان این افزونه وردپرس به شما امکان تنها باز کردن یک چت در آن واحد را می دهد و سابقه هر چت را تا 40 روز نگهداری می کند. همچنین در هر گفتگو، تنها یکی از پشتیبانان سایت می تواند حضور داشته باشد. با این حال تنظیمات شخصی سازی بسیاری در این نسخه وجود دارند.

نسخه پریمیوم این افزونه قابلیت ها و ویژگی های متعددی را در اختیار شما قرار می دهد و محدودیت هایی که پیش تر ذکر شد در این نسخه وجود ندارند و تنظیمات بسیار دیگری مثل فعال کردن چت اتوماتیک در صفحات بسته به عملیات های مختلف نیز قابل تنظیم هستند و امکانات کنترلی و رهگیری بیشتری در اختیار شما قرار داده شده است.

دانلود رایگان این افزونه

 

افزونه iFlyChat

iFlyChat برای آن دسته از سایت هایی مناسب است که فعالیت های اجتماعی دارند، مثل وب سایت های سرگرمی و غیره! این افزونه به کاربران شما امکان چت با یکدیگر را می دهد و همچنین می توانید تنظیماتی را انجام دهید تا کاربران تان به صورت خصوصی نیز با یکدیگر گفتگو داشته باشند. به دلیل همین قابلیت منحصر به فرد این افزونه محبوب وردپرس، وب سایت هایی مثل فروم ها، سایت های دوست یابی و سرگرمی می توانند به عنوان یک ویژگی خاص از آن استفاده کنند. پس از نصب افزونه نیاز است تا یک اکانت مخصوص روی وب سایت این افزونه بسازید و یک کلید API دریافت کنید. با توجه به این که فعالیت این افزونه روی سرورهای ابری ذخیره می شود نیازی به نصب ابزار و نرم افزارهای اضافه نخواهید داشت.

چت آنلاین وردپرس iflychat

این افزونه با تکنولوژی های HTML,JS و CSS کار می کند و از فیلتر URL نیز بهره می برد و امکان مخفی کردن آن در برخی از صفحات سایت وجود دارد. نسخه رایگان این افزونه امکان چت حداکثر 10 کاربر در آن واحد را می دهد. کاربران نیز قابلیت انتخاب چت به صورت ناشناسس را نیز دارا خواهند بود.

می توانید از این افزونه برای پشتیبانی آنلاین محصولات و خدمات خود استفاده کنید، سابقه ی هرچت نیز برای هر کاربر نگهداری می شود و می توانید به راحتی به آن دست یابید. نسخه رایگان این افزونه دارای تبلیغات خود iFlyChat است و قابلیت هایی چون به اشتراک گذاری فایل و مسدود سازی IP کاربران را نیز دارا می باشد. همچنین گفتگوهای شما به وسیله SSL رمزنگاری می شوند.

نسخه پریمیوم این افزونه از تعداد نامحدود چت روم، چت گروهی و مدیریت چت نیز بهره می برد و سابقه گفتگوها را برای مدت زمان بیشتری نگه می دارد.

دانلود رایگان این افزونه

 

در مقاله ای جداگانه به معرفی افزونه های محبوب دیگری که با سرویس های چت و شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک و… هماهنگ هستند خواهیم پرداخت.

Total
0
Shares
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست قبلی

10 افزونه آپلود فایل Ajax در Jquery

پست بعدی
افزونه چت زنده آنلاین وردپرس

معرفی بهترین افزونه های رایگان چت آنلاین وردپرس 2019؛ قسمت دوم

پست های مرتبط