معرفی سرویس کوتاه کننده لینک bily.ir

لینک هایتان را در کسری از ثانیه به لینک های کوتاه و درآمدزا تبدیل کنید! استفاده از سرویس کوتاه کننده لینک بیلی با آدرس bily.ir به شما این امکان را می دهد تا لینک های بلند و فراموش شدنی خود را به لینک های خوانا و کوتاه تر تبدیل نموده و به آسانی با دیگران به اشتراک بگذارید!

چرا باید لینک هایمان را کوتاه کنیم؟

دلایل مختلفی برای استفاده از سرویس کوتاه کننده لینک وجود دارد، مهم ترین دلیل کوتاه کردن لینک این است که لینک موردنظر از لحاظ کاراکترهای به کار رفته آنقدر سخت و پیچیده است که ممکن است بسیاری از کاربران نتوانند آن را حفظ کنند و یا حتی اگر آن را حفظ کردند ممکن است آن را به درستی در مرورگر وارد نکرده و یا پارامترهای آن را جا بیاندازند!

اغلب آدرس های اینترنتی که توسط برنامه نویسان و یا خودتان تولید می شود حاوی پارامترهایی هستند که می توانند شامل داده های ارسال شونده، دستورات خاص، مسیرهای تراکنشی و همچنین اطلاعات Session جاری باشد که جابه جایی و از قلم انداختن هر یک از این موارد ممکن است دسترسی کاربر را به صفحه مورد نظر به مخاطره بیاندازد و یا منجر به دسترسی به اطلاعات غلط، ابطال درخواست و غیره گردد.

بسیاری از کاربران اینترنتی و وبمستران، جهت دریافت بازخورد بهتر لینک های منحصر به فردی را با دیگران به اشتراک می گذارند، که اغلب این به اشتراک گذاری ها در شبکه های اجتماعی از جمله توییتر، تلگرام، اینستاگرام، فیسبوک و… صورت می گیرد. همانطور که می دانید در توییتر امکان درج مطالب خیلی بلند وجود ندارد و تنها قادر هستید تعدادی محدود کاراکتر را در هر پیام ارسال کنید؛ همچنین در پیام رسان تلگرام برای جذابیت بیشتر در حالت عکس+کپشن قادر به درج تعداد محدودی متن هستید. امروزه اگر بخواهید نظر کاربران تان را به خصوص در شبکه های اجتماعی جلب کنید بایستی حداکثر خلاصه نویسی را در نظر بگیرید و قبول کنید که کاربران طبق تجربیاتی که داشته اند دیگر سراغ کارهای حوصله سربر نمی روند و راحت طلب تر شده اند. پس استفاده از کوتاه کننده لینک به شما این امکان را می دهد تا نظر کاربران را بیش از پیش به وب سایت تان جلب کرده و بازدید و درنتیجه سئوی بیشتری دریافت کنید!

 

بیایید در رابطه با دلیل استفاده از کوتاه کننده لینک بیلی مثالی بزنیم:

فرض کنید وب سایت شما به گونه ای است که آدرس مطالب و محصولات تان به صورت فارسی در دسترس است. درست مثل لینک زیر:

http://eastweb.ir/%d8%a7%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%84-%d9%81%d8%b1%d9%85-%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d9%88%d8%b1%d8%af%d9%be%d8%b1%d8%b3-%d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/

می دانید در پس این همه کاراکتر درهم و برهمی که می بینید چه چیزی نوشته شده است؟ عبارت : “اتصال فرم تماس وردپرس تلگرام” خب! برای یک متن به این کوتاهی چطور این همه کارکتر تولید شده است؟ دلیل آن این است که در دنیای اینترنت برای تبادل لینک ها از یک استاندارد متنی استفاده می شود و خلاصه آن این است که اگر متن شما انگلیسی نباشد، مشابه آنچه خواهد شد که در لینک بالا می بینید!

حقیقت این است که اگر بخواهید چنین لینکی را با دیگران در توییتر، تلگرام، اینستاگرام و… به اشتراک بگذارید شک نکنید که به محض مشاهده چنین لینکی، کاربران تان مطلب شما را ورق زده و از آن گذر خواهند کرد چرا که متن شما از ریخت و خوانایی افتاده و کپی آن نیز برای کاربر دردسر ساز است چرا که اگر سر آن را بگیرد تهش در می رود و اگر ته آن را بگیرد ابتدایش را نمی تواند جمع کند!!!

اگر به فکر خودتان باشید، بایستی راحتی کاربران تان را در نظر بگیرید چرا که اگر آن ها احساس راحتی کنند، برای کلیک بر روی لینک شما ترغیب شده و یا حتی آن را با دیگران نیز به اشتراک می گذارند و این یعنی بازدید و سئوی بیشتر برای شما. چاره تبدیل چنین لینک وحشتناکی به یک لینک قابل قبول و کاربر پسند استفاده از کوتاه کننده لینک بیلی است.

به عنوان مثال لینک بالا به شکل زیر در آمده:

Bily.ir/ewbtgf

دیگر خودتان قضاوت کنید این لینک بهتر است یا آن لینک جاگیر و زشت!

API کوتاه کننده لینک در اختیار توسعه دهندگان

کوتاه کننده لینک بیلی، این امکان را دارد تا به وسیله API ارائه شده به سادگی هرچه تمام تر درون اپلیکیشن/سایت و هربرنامه دیگری که در حال توسعه آن هستید، آدرس های اینترنتی تان را کوتاه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای توسعه دهندگان را مشاهده نمایید.

 

مدیریت لینک ها و آنالیز آماری

از دیگر کاربردهای کوتاه کننده لینک بیلی، امکان انجام بررسی های آماری بر روی لینک های کوتاه شده است. به عنوان مثال قصد دارید بدانید فلان مطلبی که در سایت شما منتشر شده است از زمان انتشار لینک آن در شبکه های اجتماعی چقدر مورد استقبال بوده است؟ بیشترین بازدید از طریق موبایل انجام شده یا دسکتاپ؟ پراکندگی جغرافیایی بازدید کنندگان به چه صورت است؟ همه این بررسی ها هم به صورت عددی و هم به صورت دموگرافیک در اختیار شما قرار خواهند گرفت تا از آن بهره برداری نمایید.

نکته: این قابلیت در نسخه بتا 1.3.0 به صورت محدود در دسترس است!

 

پیشنهاد می کنیم شروع کنید: bily.ir

همچنین: ربات کوتاه کننده لینک بیلی را نیز امتحان بفرمایید(با قابلیت کوتاه سازی اینلاین).

 

مانند همیشه پذیرای نقطه نظرات شما در رابطه با این سرویس نیز هستیم. هر نظر شما ما را در ارائه خدمات بهتر یاری می کند.

Total
0
Shares
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست قبلی

امنیت وردپرس: جلوگیری از حمله Brute Force

پست بعدی
افزونه کانال خودکار تلگرام وردپرس نسخه 4.5

افزونه کانال خودکار به نسخه 4.5 به روزرسانی شد

پست های مرتبط